• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Release - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Bailarina - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Charade - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 15:50 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    HazzaStyles schreef:
    Owjha Amber had je het al eens gelezen?

    Ja, en ik had geloof ik ook al half mijn antwoord af maar ik was bij mijn vriendin en toen was ik weg. Sorry, ik zal even kijken of ik hem nog heb en hem afmaken.


    Hope goes lost but never dies.

    Weetje ik herken mezelf niet aan mijn nieuwe naam. HAH;


    Tears are words the heart can't say.

    Dat had ik toen ook, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Charade schreef:
    (...)

    Hebben ze daar geen medicijnen voor? Een vroegere vriend van mij kon echt niets als hij een aanval had zeg maar. Hij kon geen licht verdragen en lag de hele dag in het donker op zijn bed. Kei zielig.

    Bij mij is het ongeveer hetzelfde; Licht geluid; EN overgeven echt ik hou niks binnen, de medicijnen meestak ook niet. Die die ik vroeger nam hielpen niet en mijn dokter denkt dat de rest ook niet echt gaat helpen.


    Tears are words the heart can't say.

    Haha dat is best dom, ik ben nu heel erg sloom omdat ik ook schrijf. Snorry.
    But, heb je geen medicijnen verder voor migraine of is dit een domme vraag?-NEVERMIND

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 21:03 ]


    Everything is worse without music.

    HazzaStyles schreef:
    (...)
    Bij mij is het ongeveer hetzelfde; Licht geluid; EN overgeven echt ik hou niks binnen, de medicijnen meestak ook niet. Die die ik vroeger nam hielpen niet en mijn dokter denkt dat de rest ook niet echt gaat helpen.


    Die dokter moet niet zo veel denken en het gewoon allemaal uit proberen. Je wilt niet weten wat ze met mij allemaal hebben uitgeprobeerd hebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Schrijven met Hardcore aan is niet echt een succes voor mij, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil liefst dat ze niet te veel proberen, ik ben nog steeds geen proefkonijn. Maar ik ga er toch eens met mama en papa over praten. Desnoods aganw e terug naar mijn kinderdokter die me wel een medicijn had voorgeschreven. Mss dat ze nog wel iets vinden.


    Tears are words the heart can't say.

    Nu ga ik echt slaan. Lisa gaat weer dom giechelen.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb echt alle troep geslikt die ze maar hadden, inclusief alle troep die homopathisch was. Ik werd gedwongen. Het was of alles proberen of uiteindelijk mezelf van kant maken. Dan is de keuze zo gemaakt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sla met een boek, komt lekker hard aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik overleef het zo ook wel denk ik. Ik flik het zo toch ook al meer dan 10 jaar.


    Tears are words the heart can't say.

    Jha best niet want als ze terug slaat heb ik nog meer koppijn. #nietgewenstnu


    Tears are words the heart can't say.

    HazzaStyles schreef:
    Ik overleef het zo ook wel denk ik. Ik flik het zo toch ook al meer dan 10 jaar.


    Dus je kunt migraine ook later in je leven kijken? Fuckzooi, dan loop ik nog wel het risico dat ik het ook heb, een lichte versie dan tenminste...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Migraine kun je idd op latere leeftijd krijgen + het is erfelijk. Mijn oma heeft het en mijn vader dus het is allicht toch met de genen meegeven


    Tears are words the heart can't say.