Liep ik even in de stad en kwam er zo'n super knappe gast langs me lopen en ik struikelde - fail - Wat hebben jullie vandaag al gedaan ?
You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.
Wakker worden iPad Laptop Ontbijten Laptop Omkleden Laptop/tekenen/nu. Jaa veel hè :'D
kamer opruimen/schoonmaken vissen schoonmaken GTA spelen met broertje lui zijn ^.^
| Reality is for people that lack imagination |
Opstaan Op de fiets Werken Terug naar huis fietsen Computeren En dat ziet eruit alsof ik geen leven heb -.-'
Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.
Ik ben gaan werken
Never run out of reasons to smile...
dulcetly schreef: Chatroulette Ja, ik verveel me enorm.
Even naar de stad geweest (zes films voor 10 euro gekocht, waaronder Almost Famous )
As travars
Opstaan, ontbeten, Rtl Travel gekeken, op internet naar vakanties naar Londen gezocht, gedoucht en achter de laptop gaan zitten en Prison Break gekeken :'D
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
Geshopt(banana)
I´m nothing special.
Was bij m'n vriend.. Vul zelf maar in.
Mysli zdes' uzhe ne vazhny
In combinatie met die nickname..... Ik heb de hele dag mijn kamer opgeruimd!
ILOVEMARLEEN schreef: In combinatie met die nickname..... Ik heb de hele dag mijn kamer opgeruimd!
Naar de kermis geweest... Was roze maandag. Nu sterven mijn voeten af ^___^
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.
Moet je ook niet zulke reacties achterlaten! Haha, het was maar een grapje!
Geleerd (:
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Gaan shoppen
I'm in love with cities I've never been to and people I never met.