• Wat vinden jullie echt niet mooi ? :Y)
    ik harembroeken ( sorry voor diegene die dat wel mooi vinden ).


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    AmyDINOSAUR schreef:
    Sokken in sandalen vind ik echt wel heel erg.
    En crocs.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmmm ik vind niet echt iets lelijk of zo. Ik vind wel sommige kleding niet bij bepaalde figuren staan, maar dat is anders


    Today will be Girl's Day party with you~

    uggs, crocs, jumpsuits (behalve met een korte broek), en merk schoenen/vesten


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Legging als broek :/ (als een shirt je kont bedekt kan het nog wel, anders echt niet!)
    En crocs

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 17:33 ]


    As travars

    Uggs, crocs, van die jurken die tot je enkels komen...


    Destroy what destroys you.

    Bruine laarzen. Bah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leggings die als broeken worden gedragen, uggs, naaldhakken, kledij waar een afbeelding/tekst/kenmerk van een duur merk of slechte band op staat, sportkledij (uiteraard alleen wanneer dat als dagelijkse kledij wordt gedragen), en waarschijnlijk nog wel veel meer. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Trainingsbroeken bij meisjes, crocs en de eeuwige klassieker sandalen met witte sportsokken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Croccs, ieuw(cat)


    =

    crocks, en bij sommige mensen uggs. het ligt eraan of je dikke voeten hebt :')
    en jumpsuits, omg. D:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    whauw. ik vind trainingsbroeken best wel sexy?;o vooral als je ze laag op je heupen draagt.
    natuurlijk alleen voor thuis. ik kom er niet mee buiten ofzo :x


    Life is only life if you live it *

    Yoseob schreef:
    Hmmm ik vind niet echt iets lelijk of zo. Ik vind wel sommige kleding niet bij bepaalde figuren staan, maar dat is anders

    ben ik mee eens(:


    Life is only life if you live it *

    Rokken, het staat mensen wel leuk maar ik trek echt geen rok aan. Uggs, broken met wijde pijpen, Jongens met chicks skinny jeans. croqs, slippers, slippers/sandalen met sokken. Oma kleding

    Truthfully schreef:
    Sokken in sandalen vind ik echt wel heel erg.
    En crocs.


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing