• Wat vinden jullie echt niet mooi ? :Y)
    ik harembroeken ( sorry voor diegene die dat wel mooi vinden ).


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    AmyDINOSAUR schreef:
    Sokken in sandalen vind ik echt wel heel erg.
    En crocs.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Uggs, crocs en sokken in sandalen.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jumpsuits, de meeste alternatieve kleding, harembroeken.

    Wat heeft iedereen tegen bloemen motief? D:
    Ik ben er dol op ;___;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    crocks


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Jumpsuits, croqs, uggs, sandalen, polo's en van die kortje rokjes(en vooral als ze er niets onderaan hebben)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik vind sleehakken echt niet mooi. Maar zoals vaker gezegd is; bij sommige staat het gewoon goed.


    Smile and live.

    Jiles schreef:
    Uggs, crocs en sokken in sandalen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Crocs, deze sandalen en kleren met panterprint.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 16:51 ]


    <3

    Lange jurken/rokken.
    Uggs/Crocs/sokken met sandalen/plateauzolen/andere schoenen waarvan ik de naam niet weet.
    Té korte rokjes/Te lage shirtjes.
    Nickelsonjassen/Bontdingen.
    Joggingbroeken (leuk voor als je thuis bent of aan 't sporten bent, niet voor naar school.)
    Dierenprintjes.
    Alternatieve kleding. (het meeste dan, een enkeele keer zit er nog wat tussen dat ik denk; dat gaat wel)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 16:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kitchener schreef:
    Crocs, deze sandalen en kleren met panterprint.


    Dat zijn slippers, geen sandalen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Uggs (maar ik draag ze wel in de winter), croqs, van die speedo zwembroeken en harembroeken (als het broeken zijn met een beetje een lager kruis vind ik het wel weer mooi xd)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    - Minnetonka's, die lange 'indianenlaarzen'. Die kleine ballerina's daarvan vind ik wel heel vet.
    - Jurken die tot de grond komen.
    - En inderdaad ook die lange jumpsuits, die met een korte broek vind ik wel weer leuk.
    - Lange laarzen met een hak eronder.

    Oja, en aan die mensen die nog steeds niet schijnen te begrijpen dat als je een legging aantrekt, je dan een shirt/jurkje moet aantrekken wat over je kont valt, kan ik me ook ergeren.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 16:59 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Endure schreef:
    (...)

    Dat zijn slippers, geen sandalen.


    oh, ik noem ze altijd sandalen. In iedergeval vind ik ze echt lelijk.


    <3

    Alwinasaurus schreef:
    Uggs met een trainingsbroek erboven :S


    Sowieso Uggs.


    Food.

    Stonem schreef:
    - Minnetonka's, die lange 'indianenlaarzen'. Die kleine ballerina's daarvan vind ik wel heel vet.
    - Jurken die tot de grond komen.
    - En inderdaad ook die lange jumpsuits, die met een korte broek vind ik wel weer leuk.
    - Lange laarzen met een hak eronder.

    Oja, en aan die mensen die nog steeds niet schijnen te begrijpen dat als je een legging aantrekt, je dan een shirt/jurkje moet aantrekken wat over je kont valt, kan ik me ook ergeren.


    Hahaha, idd. Of oude vrouwen die in een legging lopen met kort spijkerrokje ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.