• Op welke foto die jij zelf heb gemaakt - niet bewerkt - bent jij trots? Dat kan van kort- of lang geleden zijn. En het moet één foto zijn 8D

    Deze heb ik afgelopen week gemaakt in Alanya, Turkije:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Twin schreef:
    Ik ga vrijdag naar Alanya! Ben nu al in een andere stad van Turkey, maar ga daar naar een resort. Wow, die is best wel goed gelukt. En omdat ik in een internetcafe ben kan ik dus niks plaatsen!

    Gaaf! Have fun :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    hahah nice


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Foto van mijn kat. Het is een foto van een foto dus de foto is iets donkerder dan 'ie is.



    En deze:




    Het zijn er eigenlijk twee maar dat mag vast wel :3

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 17:08 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.





    allebei gemaakt toen ik voor het eerst in London was.
    kan niet wachten om er maandag weer te zijn!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James







    Ik heb nog meer foto's waar ik echt trots op ben, maar deze hebben speciaale herinneringen (:


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.



    NIET BEWERKT, ik zweer het D: het licht viel gewoon goed ;D



    Windsor, Engeland. Beste dag van mn leven.

    Foto 1
    Foto 2


    Destroy what destroys you.

    Die staan niet op mijn laptop.

    Polyjuice schreef:







    Ik heb nog meer foto's waar ik echt trots op ben, maar deze hebben speciaale herinneringen (:


    Wauw, die zijn mooi :o


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.



    We hebben hem niet meer, maar die kat en ik hadden een hechte band. Daarom kon ik ook zo dicht bij hem komen en die foto maken (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.


    Joey Dussel, MakeBelieve, 29-10-10

    &


    Bobby Steward, Merch Guy The Hot Stewards, 11-06-11 (hij heeft deze foto ook als twitter foto)!

    Maar ik heb echt super veel foto's waar ik trots op ben kijk hier maar.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 22:49 ]


    -


    Ik vind de foto niet mooi omdat ik er op sta, maar door de effecten. Mijn ogen springen er uit, en de achtergrond is geheel donker. Het leuke is nog dat ik de foto niet bewerkt heb, maar dat mijn camera zo leuk is. :"D
    Wow ik zie nu pas wat voor een slechte huid ik toen had, haha!
    En ik had half mijn lippen samengeperst of zo. :"D

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 23:07 ]


    your eyes are like stars in the night.

    HAH zo leuk! Welke camera gebruik je? (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik speel lekker vals, wel bewerkt, maar ik ben er echt heel erg trots op.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Die staan allemaal op facebook, maar je kan die er niet meer van af halen, zelfs niet je eigen foto's. x_x


    All was well.

    Ik heb er meer goede, maar dit zijn toch mijn absolute toppers:




    Maar die foto's hier zijn echt wel mooi.