• Mijn vader kwam vandaag naar me toe met de mededeling dat hij een afspraak heeft gemaakt om deze week op zoek te gaan naar een kamer. Dat ben ik ook, dus het kan goed zijn, maar ik vrees dat ie me gaat proberen te dumpen in een of ander studentenhuis vol mensen, en daar kan ik niet tegen. Zou hij doen omdat dat goed voor me zou zijn, omdat alleen zitten niet gezond is. Mij best, maar ik kan niet tegen drukte, en hou ervan om alleen te zijn. (hoewel ik graag een uitzondering maak voor vrienden en hamsters. En Emma Watson :Y)) Oude man heeft nooit begrepen dat ik niet ben zoals hij, en dat drijft hem tot waanzin.

    Ik zoek al een jaar een kamer, alleen het lukt niet. Weet niet waarom. Lukt me nooit om een afspraak te maken en er ook naartoe te gaan. Zal wel niet zijn dat ik het thuis zo leuk vindt: Op de beste dagen geef ik geen flikker om mijn ouders, op de slechte zijn ze mijn ergste vijanden.

    Vind het wel erg voor mijn zusje, en maak me zorgen om haar. Mijn ouders zijn er geloof ik niet toe in staat om in haar belang te denken (ze maken liever onderling ruzie dan iets nuttigs te doen, mijn moeder heeft het plan van de psychiater om haar medicijnen voor te schrijven tegen zusje haar manische depressie een jaar lang tegengehouden, terwijl mijn moeder er geen moer van weet en mijn zusje voorlopig meer weet van medicijnen dan ik) en een van de redenen dat het me niet lukte om op kamers te gaan is omdat ik mijn zusje niet in de steek wilde laten.

    Ik heb ook net twee dagen geleden beloofd dat ik zelf naar de psycholoog ga om te kijken welke geestesziekte(s) mijn ouders mij hebben bezorgd (hopelijk geen, maar daar lijkt het niet op) zodra ik op kamers zat :Y) Heb daar eerlijk gezegd niet zo bijster veel zin in, maar ik zie in dat het nut kan hebben (hoewel ik psychologen over het algemeen nutteloos vind, en het blok psychologie een van de slechtste blokken van het afgelopen jaar was)

    Ach, ik word in ieder geval niet gelijk op straat gegooid, dat is eigenlijk wat ik had verwacht dat zou gebeuren, dus het kan erger :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh, alwin's eerste Zeurtopic!
    Nee, grapje :) Je zei hier ook iets over toen ik bij Samw as en jullie op msn praten en ik heb er half iets van meegekregen toen..
    Don't die out there! Veel success met alles =3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn zus is ook al een hele poos op zoek, maar die wou eerst niet omdat ze bang was dat ze heimwee zou krijgen, dat vind ik lief
    Ik wens jou veel succes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik hoop echt voor je dat het niet zo'n kuthuis is O,o


    Alis volat propriis

    Escritura schreef:
    Oh, alwin's eerste Zeurtopic!
    Nee, grapje :) Je zei hier ook iets over toen ik bij Samw as en jullie op msn praten en ik heb er half iets van meegekregen toen..
    Don't die out there! Veel success met alles =3


    Is dit een zeurtopic? Want dan moet ik hem deleten 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Is dit een zeurtopic? Want dan moet ik hem deleten 'hmm


    Ik maakte maar een grapje Alwin =3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hé, dat herken ik in mijn vriend :'D
    Maar die is te lui om zich in te schrijven voor een huurhuis. Hij vindt 't heerlijk dat mams nog alles voor hem doet en betaalt. ><
    Heel veel succes met een kamer vinden, in ieder geval (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Hé, dat herken ik in mijn vriend :'D
    Maar die is te lui om zich in te schrijven voor een huurhuis. Hij vindt 't heerlijk dat mams nog alles voor hem doet en betaalt. ><
    Heel veel succes met een kamer vinden, in ieder geval (:


    Hehehe, ik wou dat dat mijn reden was xD

    Ik zou hem wel aansporen tot wat actiever zijn, want anders moet jij straks alles voor hem doen :P

    bedankt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    hmm... maar als je heel goed rondkijkt kan je wel een kamer vinden bij wat oudere mensen op de zolder ofzo, of bij een gezin dat je gewoon zo'n kamertje kan huren. Daar moet je voor kijken :) En plaats desnoods in die stad waar je gaat studeren bij de supermarkten van die advertenties dat je een kamer zoekt.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nou, uiteindelijk kan hij die beslissing niet maken, want jij moet een handtekening zetten op dat contract. Geen zorgen Alwin, ik kom vannacht wel even langs met een bijl :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sorenos schreef:
    hmm... maar als je heel goed rondkijkt kan je wel een kamer vinden bij wat oudere mensen op de zolder ofzo, of bij een gezin dat je gewoon zo'n kamertje kan huren. Daar moet je voor kijken :) En plaats desnoods in die stad waar je gaat studeren bij de supermarkten van die advertenties dat je een kamer zoekt.


    Eerst de topic lezen voor je reageert :Y) Hele probleem is dat ik geen keuze meer heb xD

    Ecanus schreef:
    Nou, uiteindelijk kan hij die beslissing niet maken, want jij moet een handtekening zetten op dat contract. Geen zorgen Alwin, ik kom vannacht wel even langs met een bijl :Y)


    Wat ga je met die bijl doen? Jij en bijlen is eng! :(


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Wat ga je met die bijl doen? Jij en bijlen is eng! :(


    Niks hoor, zeker niet in de buurt komen van je ouders met die bijl.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Niks hoor, zeker niet in de buurt komen van je ouders met die bijl.


    O_O

    SNOOOOOOZEEEEEER! (huil)

    EDIT: Oh wacht, bedoel je mij?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 15:27 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    O_O

    SNOOOOOOZEEEEEER! (huil)

    EDIT: Oh wacht, bedoel je mij?


    .. Ik bedoel dat ik vannacht een bezoekje aan je ouders breng met die bijl x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    .. Ik bedoel dat ik vannacht een bezoekje aan je ouders breng met die bijl x'D


    Oooohh, was het een van je beroemde sarcasmes?

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik maakte maar een grapje Alwin =3


    Wat is een "grapje"? Ik ken dat concept niet :P


    quidquid excusatio prandium pro

    twiddict schreef:
    Ik hoop echt voor je dat het niet zo'n kuthuis is O,o


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander