• Ik weet dat het géén leuk onderwerp is om over te praten en dat het een best persoonlijke vraag is maar vroeg of laat staan we er toch voor.
    Dus vroeg ik me gisteren af, hoe de users van Quizlet tegenover de dood staan.
    Zijn jullie er bang van?
    Of eerder benieuwd?
    Ikzelf, vrees de dood niet...Ik ben eerder iemand die benieuwd is hoe het zal zijn.
    Het is misschien echt erg om te zeggen, maar ik wacht eigenlijk een beetje tot mijn tijd er is, ook al ben ik maar 16.
    Nee ik heb geen zelfmoord neigingen en dit is ook geen aandachtstopic.
    Iets waar ik wel in geloof, is dat er leven is na de dood.
    Reïncarnatie ofzo...Ik denk dat het nog goed mogelijk zou zijn, dat als je sterft je als iets of iemand ander terug komt.

    And how about you guys? :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben niet bang voor de dood. Want iedereen gaat dood. Ik geloof niet echt in god, maar ik denk wel dat de zielen zeg maar rond blijven zweven, of naar een soort plaats gaan ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben erg nieuwsgierig, niet bang.


    Numbers.

    Ik vrees de dood niet, alleen de manier waarop ik zou sterven.
    En dood is volgens mij dood. Geen reïncarnatie, geen leven na de dood, geen geesten, geen whatever.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Raveleijn schreef:
    Ik geloof in Reïncarnatie, en ik ben niet bang voor de dood, het kan mij niks boeien wanneer ik dood ga, ik zie wel wat er allemaal gebeurd enzo.


    comfort in c h a o s

    Ik denk dat je naar een wereld gaat waar alles véél beter is en mooier, waar al je wonden genezen en je je weer helemaal gelukkig voelt, en als je het écht wilt kan je natuurlijk ook nog als geest afscheid nemen van je familie.
    Ik zou soms wel dood willen zijn. Niet omdat ik verdrietig ben, maar gewoon uit pure nieuwsgierigheid. Maar ik vermoord mezelf niet, want ik denk dat mensen die zelfmoord plegen om wat voor reden dan ook niet toegang krijgen tot dat wereldje, maar dat daar alleen de mensen zitten die natuurlijk zijn doodgegaan, of een dood hebben gestorven die niet hun schuld is. Als je bijv. zelfmoord pleegt, is het wel je eigen schuld vind ik, maar als er perongeluk een auto op je botst en je overlijd, is het niet je eigen schuld. En als je expres zorgt dat iemand je vermoord, is het wél je eigen schuld, snap je?
    Pfff, lang verhaal.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig ja..
    Er word zoveel beweerd over wat er na de dood is, ik wil wel is weten wat er nou echt is (en dan terug komen en vertellen WAT er dan echt is, maar dat gaat nie als k dood ben xD)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    jaa ik ben zelf ook wel is benieuwd wanneer ik doodga en dat dat snel is, niet dat ik zo'n ongelukkig leven heb, en ik wil ook echt niet dood maar ik ben gewoon benieuwd wat daar is want ik geloof ook in leven na de dood maar dan zou ik gewoon even willen kijken wat er is maar dan toch wel weer terug willen komen


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik ben meer nieuwsgierig :W


    I´m nothing special.

    Swanepoel schreef:
    (...)
    Waarom zou je voor eeuwig willen leven? Welk uitzicht heeft dat? Voor ALTIJD rond blijven hangen? Dat is toch ook eng. Dan ben ik liever gewoon weg, hoor.


    dan bedoel ik eeuwig leven als in: altijd in de Hemel of altijd in Hel


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik denk dat ik totaal het zelfde voel als jou,


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    ik heb een boek gelezen die heet; leven tussen geesten, geschreven door de maker van Ghost Whisperer, en sinds ik dat boek gelezen heb; verheug ik me erop. Natuurlijk ik ga geen zelfmoord plegen en ik hou van mijn leventje -voor alles is een tijd (: . maar als mijn tijd gekomen is zal ik absoluut niet bang zijn.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben niet bang voor de dood, de dood kan nooit erger zijn dan het leven. Volgens mij is de dood zelf beter dan het leven. Waarom zouden anders al die mensen zelfmoord plegen? Het kan gewoon niet zo zijn dat de dood nog erger is dan het leven.
    Ik snap niet hoe iemand bang kan zijn voor de dood. Wat je ook gelooft het is toch altijd beter dan het leven, of op zijn minst gelijk. Dus waarom bang zijn.
    Ik geloof ook in leven na de dood, ik geloof dat je ergens na toe gaat. Maar ik geloof niet dat er onderscheid word gemaakt tussen goed en kwaad, dus niet in hemel en hel. Kwade mensen krijgen hun straf,hier of in het hirinamaals, waarom zouden ze ergens anders na toe moeten. Ik geloof dat alle mensen, behalve de helden die gekozen worden, naar Niflheim gaan.

    @Swanepoel
    Die verhalen zijn niet verzonnen. Daarbij als je in wetenschap geloof, waarom ontken je dan bewijzen. Ik wil je niet aanvallen, maar ik word er nogal moe van dat mensen mijn en andere geloven als domme verzinsels afschrijven

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 14:10 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn vriend beweert dat hij geesten kan zien en gelooft daar dus heilig in. Zelf weet ik het niet, eerlijk gezegd vind ik geesten maar vaag :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Mijn vriend beweert dat hij geesten kan zien en gelooft daar dus heilig in. Zelf weet ik het niet, eerlijk gezegd vind ik geesten maar vaag :'D


    I see dead people! O.O
    Nee even serieus: zo heb ik ook mensen gekend :) Laat iedereen gewoon lekker geloven wat ze willen: ik heb er nooit iets over gezegt tegen ze.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik voel hetzelfde als jou.


    Quiet the mind, and the soul will speak.