Hallo Laura,
Ik wilde je even zeggen, dat wat ik zei in je topic over dat je weer naar huis mocht, niet aan jou gericht was. Ik vond het alleen een beetje vervelend dat er zoveel topics zijn erover... Niks persoonlijk tegen jou, maar mijn leven is ook écht niet leuk en dan is het niet leuk als er over ieder dingetje een topic wordt geopend. Ik snap heel goed dat je je rot voelt, maar kun je dat niet beter in één topic plaatsen?
Het is niet mijn bedoeling geweest om je te kwetsen, noch om je dag te verzieken. Ik ben best blij voor je dat je weer naar huis mag! Goed zo!
Alleen, mij is nooit echt verteld dat ik bij mensen mocht komen met mijn problemen. Ik heb op het moment namelijk geen vrienden meer, omdat ik gehackt ben geweest en geslagen door mijn beste vriend. Ik durf het ook niet meer, maar ik ben juist bang dat ze me weer vinden via internet.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop heel erg dat je mijn excuses aanvaardt. M.V.G,
Grapefruit/Rebecca.
Dit heb ik aan haar gestuurd, ik hoop hiermee mijn bijtende reacties enigszins goed te maken. Ik moet ermee kappen, sarcasme. Mijn dag is gewoon kut en daar is Beleza (Laura) nu de dupe van. Sorry mensen.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!