• Ik mag naar huis en er komt tijdelijk begeleiding bij ons in huis. Geen flauw ideee of dat 24/7 is of een paar dagen per week. Ik word per direct op de wachtlijst gezet van een soortgelijk huis waar ik nu zit, maar dan dichtbij mijn woonplaats. Dan kan ik in ieder geval met vrienden afspreken, hihi.
    Ik krijg eindelijk vertrouwen dat het weer goed komt <3


    Ik ben gemeen xoxo

    grapefruit schreef:
    1 ik mag naar huis.
    2 crisisdienst jeugdzorg.
    3 ik hoor een stem in mijn hoofd.
    4 afscheid.
    5 ze gaan me in een kliniek stoppen.
    6 als ik weer overeind sta.
    7 allemaal even juichen.
    8 uitleg.
    9 ik kan niet alleen zijn.
    10 laat me alsjeblieft lachen.
    11 ik ben niet goed genoeg.
    12 oorontsteking, voor de achtste keer.
    13 ik ben naar de klote.
    14 ik word chagarijnig.
    15 :\
    16 doof aan mijn linkeroor
    17 mijn oren bloeden ALWEER.
    18 jeugdzorg zuigt.
    19 jeugdzorg.
    20 ik lieg.

    Dit zijn dus alle topics, die ik reken tot zeurtopics. En ik kan tellen, het zijn er twintig.
    Nou heb ik niet nog meer oorpijn-topics want dan ben ik nog een uur bezig.


    Wauw, je hebt wel heel mooi bewezen dat je kan tellen. We zijn trots op je. Hou je nou op met zeuren over "zeur-topics" in een "zeur-topic" ?

    Ik ben blij voor je, jammer dat andere mensen dat niet zo laten blijken. (":

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 16:23 ]


    Numbers.

    CNBLUE schreef:
    gelukkig maar :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik geloof je wel maar mensen mogen nog altijd hun mening zeggen.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Je hebt misschien wel veel topics over dit onderwerp geopend, maar overdrijven is ook een vak. Ik ben blij voor je dat je naar huis mag, en ik hoop voor je dat het nu ook beter gaat. ^^


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Kan nou serieus bijna niemand meer gewoon blij voor iemand zijn? Zijn jullie nu werkelijk zo egoïstisch of respectloos?

    In ieder geval, ik ben heel erg blij voor je en hoop dat alles nu bergopwaarts voor je gaat. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat een gezeik weer, van sommigen mensen. Als zulke topics je niet aanstaan, KLIK DAN NIET. :/

    Anyway, ik ben blij voor je dat je er weer vertrouwen in hebt dat 't goedkomt :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is het nou zó moeilijk om eens te luisteren en on-topic te blijven @ vooral grapefruit. Laatste keer..

    (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben blij voor je :)


    Alis volat propriis

    Ik ben blij voor je!
    Gefeliciteerd! :'D


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik ben blij voor je. (flower)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Wat leuk c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben echt super blij voor je (:


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Grappig dat mensen een topic van een hele tijd terug hebben opgesnorkeld waarin het nóg slechter met me ging als nu. Daar wilde ik eigenlijk niet meer aan herinnerd worden, maar goed. Gebeurd is gebeurd en ik ga er verder niet om heen draaien.

    OT: Bedankt mensen voor steun, ik ben nu thuis. Ik vind het heel raar eigenlijk om weer thuis zijn. Morgen komt de thuishulp en ik ben wel benieuwd naar wat hij gaat zeggen. Ik hoop maar dat er iets goeds uitkomt en ik later niet meer van die zeiktopics aan hoeft te maken ; )


    Ik ben gemeen xoxo

    Yawp schreef:
    Wat fijn voor je & veel succes thuis nu (:


    I´m nothing special.

    Celestial schreef:
    Fijn voor je! (:
    Het komt vast allemaal goed.


    Food.