• Ik mag naar huis en er komt tijdelijk begeleiding bij ons in huis. Geen flauw ideee of dat 24/7 is of een paar dagen per week. Ik word per direct op de wachtlijst gezet van een soortgelijk huis waar ik nu zit, maar dan dichtbij mijn woonplaats. Dan kan ik in ieder geval met vrienden afspreken, hihi.
    Ik krijg eindelijk vertrouwen dat het weer goed komt <3


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb een goed idee, we gaan hier geen ruzie maken in dit topic en mensen die het niet kunnen hebben dat ik problemen heb, lezen maar lekker over dit topic heen. : )

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 11:38 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Moeten we het nu allemaal weer voor haar verpesten? Echt, hè (: Doe het dan in ieder geval niet in dit topic. Eigenlijk gewoon helemaal niet..

    Ik ben blij voor je! Da's goed nieuws om te horen. Veel succes _O_

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 11:45 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Ik zeg alleen dat ik het een beetje met haar eens ben? Kom op, het is niet normaal hoéveel topics ze heeft geopend over hetzelfde onderwerp ;X Daar ging het me alleen maar om, niet over het feit dat ze zogenaamd zeurt over haar problemen want ik geloof best dat ze die heeft.


    Ik heb ook heel veel topics gemaakt toen ik uit huis werd geplaatst voor de eerste keer (halfjaar geleden) en toen reageerden mensen ook niet zo. Serieus, waar heeft Quizlet last van de laatste tijd :c
    Je kunt ook gewoon blij voor haar zijn, ik denk niet dat jij beseft wat een uithuisplaatsing met je doet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als mensen meer dan zestien topics maken waarin ze klagen over hun vervelende en oneerlijke leven, word ik heel vervelend. Life isn't fair!
    De wereld is nou eenmaal hard en je hebt mensen die daar meer mee te maken krijgen dan anderen, maar ik ga ook geen honderd topics maken over mijn oneerlijke ouders, een gesticht en uithuisplaatsing.
    Natuurlijk heb ik er alle respect voor, maar dat kan een beetje minder worden als er zoveel komen.
    Sorry als ik harteloos over kom, maar je moet gewoon volwassen worden en het zelf oplossen, ga anders een dagboek bijhouden (dat is niet gemeen bedoeld, het werkt echt!).
    Ik ben niet van mening dat Quizlet dat voor je kan doen, want hier zijn er toch (bijna) alleen maar mensen die je niet in het echt kent.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Als mensen meer dan zestien topics maken waarin ze klagen over hun vervelende en oneerlijke leven, word ik heel vervelend. Life isn't fair!
    De wereld is nou eenmaal hard en je hebt mensen die daar meer mee te maken krijgen dan anderen, maar ik ga ook geen honderd topics maken over mijn oneerlijke ouders, een gesticht en uithuisplaatsing.
    Natuurlijk heb ik er alle respect voor, maar dat kan een beetje minder worden als er zoveel komen.
    Sorry als ik harteloos over kom, maar je moet gewoon volwassen worden en het zelf oplossen, ga anders een dagboek bijhouden (dat is niet gemeen bedoeld, het werkt echt!).
    Ik ben niet van mening dat Quizlet dat voor je kan doen, want hier zijn er toch (bijna) alleen maar mensen die je niet in het echt kent.

    Jij noemt 't klagen.. het kan juist opluchten als je zoiets kan mededelen aan juist onbekende personen, want die veroordelen je bijv. niet. Quizlet is er ook voor om zulke dingen te delen en elkaar te helpen en te ondersteunen (: En dat het leven niet eerlijk is, dat betekent nog niet dat je je maar stil moet houden. Dit heeft níks te maken met volwassen worden :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gatver, wat een zeurpieten weer in dit topic.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    grapefruit schreef:
    Als mensen meer dan zestien topics maken waarin ze klagen over hun vervelende en oneerlijke leven, word ik heel vervelend. Life isn't fair!
    De wereld is nou eenmaal hard en je hebt mensen die daar meer mee te maken krijgen dan anderen, maar ik ga ook geen honderd topics maken over mijn oneerlijke ouders, een gesticht en uithuisplaatsing.
    Natuurlijk heb ik er alle respect voor, maar dat kan een beetje minder worden als er zoveel komen.
    Sorry als ik harteloos over kom, maar je moet gewoon volwassen worden en het zelf oplossen, ga anders een dagboek bijhouden (dat is niet gemeen bedoeld, het werkt echt!).
    Ik ben niet van mening dat Quizlet dat voor je kan doen, want hier zijn er toch (bijna) alleen maar mensen die je niet in het echt kent.


    Je weet toch dat als je uit huis geplaatst wordt, je NIET in een gesticht belandt? Je noemt dat een INSTANTIE. --'
    Serieus, ga eerst eens googelen voor je je bek opentrekt. Ik kan hier heel erg vervelend over doen omdat ik zelf ook bij een INSTANTIE woon.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    grapefruit schreef:
    Als mensen meer dan zestien topics maken waarin ze klagen over hun vervelende en oneerlijke leven, word ik heel vervelend. Life isn't fair!
    De wereld is nou eenmaal hard en je hebt mensen die daar meer mee te maken krijgen dan anderen, maar ik ga ook geen honderd topics maken over mijn oneerlijke ouders, een gesticht en uithuisplaatsing.
    Natuurlijk heb ik er alle respect voor, maar dat kan een beetje minder worden als er zoveel komen.
    Sorry als ik harteloos over kom, maar je moet gewoon volwassen worden en het zelf oplossen, ga anders een dagboek bijhouden (dat is niet gemeen bedoeld, het werkt echt!).
    Ik ben niet van mening dat Quizlet dat voor je kan doen, want hier zijn er toch (bijna) alleen maar mensen die je niet in het echt kent.

    Zestien topics? Volgens mij moet jij opnieuw leren tellen.


    Ik ben gemeen xoxo

    _O_


    Shoganai i ne~

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik heb ook heel veel topics gemaakt toen ik uit huis werd geplaatst voor de eerste keer (halfjaar geleden) en toen reageerden mensen ook niet zo. Serieus, waar heeft Quizlet last van de laatste tijd :c
    Je kunt ook gewoon blij voor haar zijn, ik denk niet dat jij beseft wat een uithuisplaatsing met je doet.


    Als je m'n eerdere post had gezien, had je gezien dat ik blij voor haar was (;


    To infinity and beyond •

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Als je m'n eerdere post had gezien, had je gezien dat ik blij voor haar was (;

    Eh, die reactie van haar was niet op jou bedoeld?


    Ik ben gemeen xoxo

    Voiceless schreef:
    (...)

    Je weet toch dat als je uit huis geplaatst wordt, je NIET in een gesticht belandt? Je noemt dat een INSTANTIE. --'
    Serieus, ga eerst eens googelen voor je je MOND opentrekt. Ik kan hier heel erg vervelend over doen omdat ik zelf ook bij een INSTANTIE woon.


    Veel plezier met vervelend doen, ik ken namelijk drie mensen die in een "instantie" wonen. Ze praatte over een inrichting en dat vervormde ik in mijn hoofd tot "gesticht".
    Maar even OT: Ik ben blij dat je niet naar dat "gesticht" (en voor Voiceless: instantie) hoeft, al had je iets minder topics kunnen openen.

    De wereld is hard.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Zestien topics? Volgens mij moet jij opnieuw leren tellen.


    Jij zou je eigen topics eens moeten zien, die je in je tijd op Quizlet hebt geopend! Minimaal zestien daarvan zijn zeurtopics.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bitches in the house.

    En ik ben blij voor je, het is inderdaad leuk om dan met je vrienden/vriendinnen af te spreken!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Eh, die reactie van haar was niet op jou bedoeld?


    Maar ze quotte me wel, waardoor ik me aangesproken voel xd?


    To infinity and beyond •