• als je met een zuigplek ofzooo word gespot



    Mijn mening : klikje ;P

    Oh en het is ook vet zielig,!

    Celestial schreef:
    Je kan dood gaan door zuigzoenen. :')

    O_O.... @ Delta Goodrem WAAG HET NIET !!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Whuuut, seriously?
    Nog een reden om het niet te doen :W

    Ja x)
    Als je op de plek waar een ader loopt een zuigzoen doet, dan ontstaat er een bloedprop en die komt in je hersenen terecht. Dan kun je verlamt raken of zelfs dood gaan.

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja x)
    Als je op de plek waar een ader loopt een zuigzoen doet, dan ontstaat er een bloedprop en die komt in je hersenen terecht. Dan kun je verlamt raken of zelfs dood gaan.

    Nu ga ik het dus echt nooit doen :W Wou het toch al niet, maar nu doe ik het helemaal niet meer


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DevonneJonas schreef:
    (...)
    Hahaha zie je hem opeens bij mijn voordeur, "Hay i was searching for some girl called Yousra" Ik denk dat ik op dat moment dood ga


    Nou, en je bent 12(staat op je profiel), dus...



    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb medelijden met Emma :W
    Zuigzoenen zijn niet cool xD


    *wil andere opmerking maken maar houdt zich maar in :D*


    Trouwens, ben ik de enige die t ironisch vindt dat ie in de topic over de zuigplek met een overduidelijke zuigplek aan een rietje loopt te zuigen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)
    Trouwens, ben ik de enige die t ironisch vindt dat ie in de topic over de zuigplek met een overduidelijke zuigplek aan een rietje loopt te zuigen?

    Whuuut, ik zag dat niet eens. Dat is geniaal xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nu ga ik het dus echt nooit doen :W Wou het toch al niet, maar nu doe ik het helemaal niet meer

    Good idea:Y)

    Alwinasaurus schreef:
    (...)
    Trouwens, ben ik de enige die t ironisch vindt dat ie in de topic over de zuigplek met een overduidelijke zuigplek aan een rietje loopt te zuigen?


    Nee hoor, ik ook...
    En ik snap niet helemaal wat er nou awkward of zielig aan is... het is maar een zuigplek. (Oké, ik wilde zeggen, daar ga je niet dood van hoor, maar dat is hier dus niet helemaal op z'n plaats... xD)

    ik vind het wel comisch :3


    Don't dream your life, but live your dream!

    Apophis schreef:
    (...)

    Nee hoor, ik ook...
    En ik snap niet helemaal wat er nou awkward of zielig aan is... het is maar een zuigplek. (Oké, ik wilde zeggen, daar ga je niet dood van hoor, maar dat is hier dus niet helemaal op z'n plaats... xD)


    Nou, je kan er dan wel dood aan gaan, maar het is (voor zover ik weet) niet het einde van de wereld :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Oooit had ik een zuigzoen en toen zagen mijn ouders dat en zei mijn pa: Nou ik geef hem volgende keer wel een lap vlees waar hij aan kan zuigen. Nou toen was ik er direct klaar mee xd.


    To infinity and beyond •