als je met een zuigplek ofzooo word gespot
Mijn mening : klikje ;P
Oh en het is ook vet zielig,!
-
25 juli 2011 - 9:5425 juli 2011 - 10:03
Hahha ik vind er niks zieligs aan. Tsja kleine Nickjes worden ook groot. ;p
Alleen maar tranen van geluk
25 juli 2011 - 10:03Ik zou nooit een zuigzoen willen of geven. Dat is gewoon niet leuk (bloos)
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
25 juli 2011 - 10:03volgens mij is het eerder zielig voor zijn fans 8D
Ligt and Darkness are both very different..
25 juli 2011 - 10:06Sorenos schreef:
volgens mij is het eerder zielig voor zijn fans 8D
Blahahahaha Nee, de fans zijn -vind Joe dan- ouder geworden.. pff de eerste die er een grote drama over maakt op twitter unfollow ik !
Als Nick mijn vriendje was zouden er overal wel 100 zuigplekken zijn25 juli 2011 - 10:06Sorenos schreef:
volgens mij is het eerder zielig voor zijn fans 8D
Hahaha denk het ook. Nu is het heel duidelijk dat hij bezit is.
Arme meiskes :WI hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
25 juli 2011 - 10:06DevonneJonas schreef:
(...)
Als Nick mijn vriendje was zouden er overal wel 100 zuigplekken zijn
-Heeft medelijden met Nick-I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
25 juli 2011 - 10:12DarkSavior schreef:
(...)
-Heeft medelijden met Nick-
Dan gaat ie een bad nemen, ziet ie vervolgens een zuigplek op z'n kontje25 juli 2011 - 10:13DevonneJonas schreef:
(...)
Blahahahaha Nee, de fans zijn -vind Joe dan- ouder geworden.. pff de eerste die er een grote drama over maakt op twitter unfollow ik !
Als Nick mijn vriendje was zouden er overal wel 100 zuigplekken zijn
Ik hoop dat ie niet op quizlet zit, want dan ben je je kans kwijt
Maarja, vind ik erg mild, als Emma Watson mijn vriendin was was ze een grote zuigplekquidquid excusatio prandium pro
25 juli 2011 - 10:15Alwinasaurus schreef:
(...)
Ik hoop dat ie niet op quizlet zit, want dan ben je je kans kwijt
Maarja, vind ik erg mild, als Emma Watson mijn vriendin was was ze een grote zuigplek
Dat denk ik dus altijd van twitter, wat als hij een fan account heeft gemaakt en daarom al mijn dirty tweets over hem leest x'D[ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 10:15 ]
25 juli 2011 - 10:15Alwinasaurus schreef:
(...)
Maarja, vind ik erg mild, als Emma Watson mijn vriendin was was ze een grote zuigplek
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
25 juli 2011 - 10:18DevonneJonas schreef:
(...)
Dat denk ik dus altijd van twitter, wat als hij een fan account heeft gemaakt en daarom al mijn dirty tweets over hem leest x'D
Eeeewwww
Aan de andere kant, hij is een jongen. Misschien vindt ie t wel leuk wat ie leest en komt ie je een bezoekje brenge
DarkSavior schreef:
(...)
Wat?quidquid excusatio prandium pro
25 juli 2011 - 10:2025 juli 2011 - 10:20Alwinasaurus schreef:
(...)
Wat?
Ik heb medelijden met Emma :W
Zuigzoenen zijn niet coolI hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
25 juli 2011 - 10:20Alwinasaurus schreef:
Eeeewwww
Aan de andere kant, hij is een jongen. Misschien vindt ie t wel leuk wat ie leest en komt ie je een bezoekje brenge
Hahaha zie je hem opeens bij mijn voordeur, "Hay i was searching for some girl called Yousra" Ik denk dat ik op dat moment dood ga25 juli 2011 - 10:20