• En paar jaar geleden toen De Nieuwe Uri Geller nog helemaal 'hot' was keek ik het ook altijd. Een keer plaatste ik en reactie wie ik het beste vond op de site, en dat ik toen 9 was, kreeg ik gelijk en reactie:

    @Linda, je mag dat helemaal niet kijken als je 9 bent, het is 12+, en het duurt veels te lang. Ik snap niet waarom je ouders daar niks van zeggen. Groetjes Tim
    Als die Tim het nu leest, '**** You'. Heeft een van jullie ook welleens zoiets meegemaakt?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Reduce schreef:
    Waar de fuck bemoeit hij zich mee? :')

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 11:02 ]


    Here & Now

    Lol, waar ik allemaal wel niet naar keek toen ik 9 was. Band Of Brothers bijvoorbeeld. Zeikstralen. Nagut, op internet moet men altijd wel wat vinden om op te zaniken hebben. Wedden dat die gast net 12 is geworden? ;]
    Niks op uit doen joh, op internet word je gewoon standaard verrotgescholden, look at youtube for instance.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik was 10 toen ik de girlz las(nerd) ja dat is heel bijzonder maartochxD
    maar wtf wat gaat die over jou praten? laat hem een leven zoeken ofzo


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ach, mensen zijn raar (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Reduce schreef:
    Waar de fuck bemoeid hij zich mee? :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Reduce schreef:
    Waar de fuck bemoeid hij zich mee? :')


    Only those who listen can hear

    Die 12+ enzo is toch maar zo dat het aanbevolen is het niet te kijken onder de 12, want 'de Sims' is ook 12+ blijkbaar en iedereen speelde het al op zen 8ste ofzo. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Lovefaker schreef:
    Die 12+ enzo is toch maar zo dat het aanbevolen is het niet te kijken onder de 12, want 'de Sims' is ook 12+ blijkbaar en iedereen speelde het al op zen 8ste ofzo. :3

    Maar ze controleren er wel op! Als ik naar een film ga voor 16 jaar en ouder dan kom ik niet binnen. ):
    Maar die jongen moet zich daar gewoon niet mee bemoeien, je hebt toch zelf ouders die beslissen of jij dat mag kijken of niet. :'D


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...