• Vrijdag heb ik mijn moeder letterlijk naar huis moeten sleuren omdat ze zo dronken was :') We waren op familie bezoek bij mijn oom waarmee mijn vader 12 jaar niet had gesproken en toen de problemen waren opgehelderd, werd de drank boven gehaald. Slecht plan :'DD
    Mijn ma heeft liedjes zitten zingen, zitten dansen in plassen, heeft zich laten vallen in een maisveld om daar te slapen en dacht dat de hond van de buren een beer was :'DD
    Ik heb mijn ma nooit zo meegemaakt. Normaal is ze enkel aangeschoten, maar nu was ze echt totaal dronken :')


    Olive

    Hahaha, ik kan me herinneren dat mijn moeder één keer dronken was. Ik heb me toen echt kapot gelachen. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Endure schreef:
    Ik vind het erg dat ze zich zo laat gaan waar haar dochter bij is, dat ze dat sowieso nog doet op die leeftijd. Onverantwoordelijk. Dat jij het grappig vind snap ik niet, zoiets zou ik niet mee willen maken.


    Aangezien je eigenlijk niet op de hoogte bent van haar leeftijd, vind ik niet dat je daar iets op moet zeggen (: Van mijn part mag ze drugs snuiven als ik erbij sta, ik ben zelf verstandig genoeg om mijn eigen keuzes te maken en ik neem geen voorbeeld aan mijn moeder.


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Aangezien je eigenlijk niet op de hoogte bent van haar leeftijd, vind ik niet dat je daar iets op moet zeggen (: Van mijn part mag ze drugs snuiven als ik erbij sta, ik ben zelf verstandig genoeg om mijn eigen keuzes te maken en ik neem geen voorbeeld aan mijn moeder.


    Hoe jong kan ze zijn? 19?
    Anyway. Het gaat er niet om of jij zelf verstandig genoeg bent of niet (pubers zullen altijd wel beweren dat ze zelf verstandig genoeg zijn, doe ik ook), maar om de verantwoordelijkheid die zij heeft. Als je kinderen hebt kan je jezelf nou eenmaal niet meer zo laten gaan en je ouders zullen altijd een voorbeeld zijn en je zal, zonder dat je het zelf misschien niet doorhebt, dingen van ze overnemen die zij doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Blij dat mijn moeder niet drinkt hihi

    MONSTERBEAR schreef:
    dat is niet bepaald grappig, volgens mij. achja, het is maar hoe je 't bekijkt ;d


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    hahahha ik lig plat. mijn pa was dronken en kwam ons een kus geven. eerst liep hij tgegen de deur paal op en begon helemaal te lachen zodat mijn broer en ik de slappe lach kregen. heeft hij mijn broer helemaal plat geknufeldxD 20 kusjes gegeven waarvan er 3 raak warenxD en bij mij tsja het zelfde. en ik roep altid papa snel een kus watn je meurt naar bierxDxD mijn ma drinkt nooit iets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan