• Vrijdag heb ik mijn moeder letterlijk naar huis moeten sleuren omdat ze zo dronken was :') We waren op familie bezoek bij mijn oom waarmee mijn vader 12 jaar niet had gesproken en toen de problemen waren opgehelderd, werd de drank boven gehaald. Slecht plan :'DD
    Mijn ma heeft liedjes zitten zingen, zitten dansen in plassen, heeft zich laten vallen in een maisveld om daar te slapen en dacht dat de hond van de buren een beer was :'DD
    Ik heb mijn ma nooit zo meegemaakt. Normaal is ze enkel aangeschoten, maar nu was ze echt totaal dronken :')


    Olive

    Oei, ik hoop dat ik dat nooit meemaak.


    I was an angel living in the garden of evil

    Dat had ik laatst ook met mijn ma, toen belde mijn buurman om te vragen of ik mijn moeder zou kunnen ophalen bij het cafe. Ik schaamde me echt dood toen ik daar was haha.


    Trust me. I'm the doctor

    Holy fuck, ik zou dat nooit willen meemaken.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    dat is niet bepaald grappig, volgens mij. achja, het is maar hoe je 't bekijkt ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb een keer mijn oma dronken mee gemaakt, toen begon ze alles en iedereen uit te schelden en zei dat ik een kutkind was en dat soort dingen


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mijn moeder is 1 keer ook helemaal dronken thuis gekomen alleen was ik helaas niet thuis toen. Volgens mij broers was het heel grappig :'D


    -

    Ik haat dronken ouders.


    Gradually, then suddenly..

    Mijn moeder is ook een keer écht dronken geweest, en toen was ik alleen met dr. Ze wilde nog terug naar huis met de bus, maar dat heb ik maar gestopt, en toen zijn we opgehaald door mn vader. Ik vond het verschrikkelijk.
    Dat van jou is misschien nog wel erger, omdat ze allemaal rare dingen deed :')


    Destroy what destroys you.

    Raveleijn schreef:
    Holy fuck, ik zou dat nooit willen meemaken.


    Where there is a sea there are pirates...

    Lovelyxxx schreef:
    Oei, ik hoop dat ik dat nooit meemaak.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Raveleijn schreef:
    Holy fuck, ik zou dat nooit willen meemaken.


    Replace the fear of the unknown with curiousity.

    mijn ma en haar vriendinnen beginnen altijd te paaldansen als ze dronken zyn >.< & dan gebruiken ze vanalles als paal.


    And in that moment, we were infinite.

    Haha,de moeder van een vriendin van mij was met carnaval ook dronken, en toen ging ze in de friettent op tafel dansen tot ze uitgleed over mayonaise :Y)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Raveleijn schreef:
    Holy fuck, ik zou dat nooit willen meemaken.

    Dat had ik een keer toen ik met de fiets naar familie was, mijn moeders band was lek en ze fietsten in de sloot o.o