• Vrijdag heb ik mijn moeder letterlijk naar huis moeten sleuren omdat ze zo dronken was :') We waren op familie bezoek bij mijn oom waarmee mijn vader 12 jaar niet had gesproken en toen de problemen waren opgehelderd, werd de drank boven gehaald. Slecht plan :'DD
    Mijn ma heeft liedjes zitten zingen, zitten dansen in plassen, heeft zich laten vallen in een maisveld om daar te slapen en dacht dat de hond van de buren een beer was :'DD
    Ik heb mijn ma nooit zo meegemaakt. Normaal is ze enkel aangeschoten, maar nu was ze echt totaal dronken :')


    Olive

    Ik vind het erg dat ze zich zo laat gaan waar haar dochter bij is, dat ze dat sowieso nog doet op die leeftijd. Onverantwoordelijk. Dat jij het grappig vind snap ik niet, zoiets zou ik niet mee willen maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik vind het erg dat ze zich zo laat gaan waar haar dochter bij is, dat ze dat sowieso nog doet op die leeftijd. Onverantwoordelijk. Dat jij het grappig vind snap ik niet, zoiets zou ik niet mee willen maken.

    ^
    That.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dronken ouders niet grappig. Vooral niet als ze dan vreselijk wijsneuzerig gaan doen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zag mijn mama gelukkig nog nooit zat, zij is sowieso al zelden aangeschoten. Als papa eens zat is dan is hij gewoon irritant en denkt hij dat hij grappig is maar dat negeer ik dan wijselijk. Gelukkig komt dat ook maar uitzonderlijk voor.

    Raveleijn schreef:
    Holy fuck, ik zou dat nooit willen meemaken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mn broer en 2 vrienden van hem hebben de hele avond de hele avond de 3 musketiers lopen zingen en ze probeerde de hond van de buren te penitreren
    --> ladderzat

    Ik had me kapot gelachen als het mijn moeder was.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Those crazy belarussians.

    Ik heb mijn moeder nog nooit wasted gezien, alleen mijn pa. Die is het elke dag. Gelukkig is 'ie gewoon thuis en ben ik dat zelf bijna nooit, ik hoef hem niet mee naar huis te slepen. (":


    Numbers.

    Ik heb mijn ouders eigenlijk nooit dronken meegemaakt.
    Nouja, mijn vader één keer dan, maar dat is ook al 5 jaar geleden. Hij had iets teveel gedronken op een feest, en toen gingen we naar huis en liep hij de hele tijd de bosjes in. En maar lachen en ontkennen dat ie dronken was.
    De volgende ochtend werd ik wakker van zijn kotsgeluiden :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sorry maar ik moest hier even om lachen, klonk best wel grappig! :$
    Maar het is natuurlijk niet echt leuk, en hoop ook niet dat ik dat ooit mee maak!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Raveleijn schreef:
    Holy fuck, ik zou dat nooit willen meemaken.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Capulet schreef:
    Those crazy belarussians.

    Hoe bedoel je? :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Sombres schreef:
    Ik haat dronken ouders.


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik heb mijn moeder een keer dronken meegemaakt, met kerst. Ik was 11 ofzo en ze kwam mij en mijn nichtje uit bed halen om te vragen met welke kant we luchtgitaar speelden xD


    Alis volat propriis