• het de laatste tijd wel heel stil is rond 'Osama bin laden'.

    En eigenlijk moet ik daar blij mee zijn maar het is gewoon te stil.

    Het duurt niet lang of er komt weer een onverwachte aanslag...

    MENSEN: ze weet dat hij dood is, ze is bang voor een aanval van Al Quada!

    Ontopic: ja, daar ben ik ook wel bang voor :x


    Never run out of reasons to smile...

    Tja, ik vind nog steeds dat het dom was om die gast te vermoorden. Maar niemand geeft om mijn mening, dus ga ik hem ook maar verzwijgen :')


    Olive

    Devin schreef:
    Tja, ik vind nog steeds dat het dom was om die gast te vermoorden. Maar niemand geeft om mijn mening, dus ga ik hem ook maar verzwijgen :')

    Ik wel, I'm curious!

    Ga jezelf nou geen rare gedachten aanpraten.


    -

    Oké, oké, ik zal even serieus zijn.

    Ik vind Al Qaida/Quada/éénvandedriehonderdanderemanierenwaaropjehetkuntschrijven onzin. Voor mij bestaat het niet.
    En het was dom dat ze Bin Laden hebben vermoord, want kom op, wat bereik je daar nou mee. :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh oke, I see.
    Nee, ik ben niet bang voor een aanslag. Want dat is precies wat die klotefundamentalisten willen, ons angst aanjagen en zo hun geliefde Jihad winnen. Als het aan hun ligt liep 50% van de wereldbevolking rond in hoofddoeken. They can kiss my bloody ass, en dan formuleer ik het nog netjes en ingehouden.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Dat kan kloppen dattie zich niet meer laat horen, aangezien hij tussen zes plankjes en onder een laagje aarde ligt :]

    Inalcanzable schreef:
    (...)


    Ja dat weet ik ook wel.

    Hij is dood en ik vind dat er nu wel belangrijkere dingen gebeuren dan een dode terrorist. We krijgen van de VS toch nooit het hele verhaal, dus dan is het niet heel interessant meer.


    I am an idiot, I move.

    Laten we ons daar even lekker zorgen over gaan maken, ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    die is all lang dood, er zijn genoet gekke mensen op de wereld die een aanslag kunnen doen, dus niet alleen osama bin laden :X


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Swanepoel schreef:
    God-o-god wat een positief mens ben jij.
    Ja misschien komt er een aanslag. Misschien landen er aliens op de aarde. Misschien smelt het ijs van de Noordpool en verdrinken we allemaal.

    Dat ijs is zoiezo al aan het smelten, lol xd


    Forever.

    Raveleijn schreef:
    Oh ja tuurlijk valt het me op, ik zit ook zo te wachten tot Osama Bin Laden weer op het nieuws komt, wat héél erg normaal is, sinds hij dóód is.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    C18 schreef:
    Dat kan kloppen dattie zich niet meer laat horen, aangezien hij tussen zes plankjes en onder een laagje aarde ligt :]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Raveleijn schreef:
    Oh ja tuurlijk valt het me op, ik zit ook zo te wachten tot Osama Bin Laden weer op het nieuws komt, wat héél erg normaal is, sinds hij dóód is.


    None but ourselves can free our minds.