• Haaaii,,

    Ik verveel me dus drop hier je story!

    Geen :
    Harry Potter
    Twillight
    Tokio Hotel
    Fantasy
    Fanfiction

    Eigenlijk alles behalve wat er bij : geen staat
    Alvast bedankt voor de story's

    Willen jullie mijn verhaal ook ff lezen?

    Do I Love You Or Do I Love You Not?

    Joyce is een meisje van 15 dat niks om haar uiterlijk geeft. Maar als ze een vriendje krijgt verandert ze. Maar als haar vriendje gaat verhuizen ontmoet ze nog iemand. Maar dat loopt niet goed af...

    Het is een pro ana story Dus ik weet niet of je dat wel wilt lezen,ik ben er nog niet aan begonnen.(flower)


    I feel guilty after every bite I take.

    ben net weer begonnen met een nieuwe story, t gaat over een meisje op een kostschool dat daar een relatie krijgt met een ander meisje. geen dikke seks ofzo hoor (:
    http://www.quizlet.nl/stories/57973/young-lost-amp-loved/


    hoi.

    Jeremy's lost daughter - Justin Bieber

    Toen Pattie en Jeremy nog getrouwd waren, was er een dieptepuntje. Wat niemand wist, is dat Jeremy vreemdging. Jeremy vertrok voor een 'werkvakantie' naar Amsterdam en was daar vaak in de hoerenstraten te vinden.

    13 jaar later komt hij erachter dat hij een dochter heeft, genaamd Sophie. Wat moet iedereen wel niet denken?





    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 5 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    The girl behind the voice [JB]
    Een verlegen, gepest meisje. Als niemand het hoort zingt ze. Op een avond hoort Justin Bieber haar zingen, hij heeft nog nooit zoiets gehoord. Maar zal hij ontdekken dat zij het meisje is dat hij jarenlang heeft gepest? Zal zij hem vergeven?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    The Death end.-Onbekende persoon


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb een onbekende personen. With the last tear I'll forget.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb een story: Who killed the president?

    Los jij deze moord als eerste op?



    Het is het jaar 2014 en president Barack Obama is voor de tweede keer herkozen tot president. In zijn eerste regeerperiode heeft hij veel vrede gebracht in de wereld. Nu probeert hij China ook onder dit vredesverdrag te krijgen, maar was dat misschien één brug te ver?

    Op de dag van de vergadering, wordt hij vermoord en het Witte Huis is in rep en roer.
    Twee agenten krijgen de speciale opdracht om deze moord zo snel mogelijk op te lossen. Kate Wilson en Jack Lumper zijn twee ervaren FBI agenten en werken sinds een jaar samen.


    Dat moet lukken, maar ben jij ze sneller af? Bij dit verhaal krijgt de lezer een speciaal logboek met alle informatie en bewijsstukken die er op dat moment zijn over de moord. De lezer krijgt soms wat extra bewijsstukken om de speurtocht nog spannender te maken!

    Dus wie lost dit als eerste op?


    en ik vind deze story ook heel leuk! : De prins met de creditcard


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman