• echt erg wat daar gebeurd is hè!!!

    Tortuga schreef:
    @Jonsu: Nah vind ik niet. Er is net zoveel aandacht voor het drama in Noorwegen, hoor. Bij MJ vond ik dit trouwens waaaay worse. Daar zaten ze een halfjaar naderhand nog over te zeiken.. --'

    Ja, en dan zo'n duizend documentaires over zijn leven. Echt, ik weet meer over hem nu, dan toen hij nog leefde, (:


    Save me from myself.

    Jonsu schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die erbij betrokken zijn. Maar het ergste is nog wel dat nieuws zoals 'de dood van Amy Winehouse' de overhand neemt. People are pretty fucked up als je je bedenkt dat ze de dood van een persoon die zichzelf als het ware vermoord heeft erger vinden als wat er gaande is door een bomaanslag en een of andere gestoorde gek die mensen dood gaat schieten om zjn standpunt duidelijk te maken.


    echt hè :o


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Jonsu schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die erbij betrokken zijn. Maar het ergste is nog wel dat nieuws zoals 'de dood van Amy Winehouse' de overhand neemt. People are pretty fucked up als je je bedenkt dat ze de dood van een persoon die zichzelf als het ware vermoord heeft erger vinden als wat er gaande is door een bomaanslag en een of andere gestoorde gek die mensen dood gaat schieten om zjn standpunt duidelijk te maken.


    helemaal mee eens


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik vind het echt zielig, een vriend van mij (uit Noorwegen) zijn er 4 van zijn vrienden doodgeschoten.


    They fell in love, didn't they?

    Ja,het is zo erg. Elke keer als ik er iets van hoor of zie krijg ik weer tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel.
    Ik kan er gewoon niet bij dat iemand tot zo iets in staat is. Ok ik snap best dat je het er niet mee eens bent maar dan ga je protesteren en niet 100 mensen vermoorden. Ophangen die gast dat moeten ze!
    Ik heb ook medelijden met die advocaat,die hem moet verdedigen. Je ziet gewoon dat hij er moeite mee heeft, hij zei ook dat het verschrikkelijk is. Volgens mij zou hij hem het liefst ook aan zijn lot overlaten.

    En dat de (zelf veroorzaakte) dood van één iemand bijna meer aandacht krijgt dan dit drama is ook ongelooflijk. Ik snap die mensen niet.

    Ik heb echt medelijden met al die mensen op Utøya waren en al hun familie/vrienden!
    En ik heb echt respect voor alle helden die de jongeren uit het water viste,met gevaar voor eigen leven!
    RIP de onschuldige!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het echt super erg.
    Toen ik de beelden zag, kreeg ik kippenvel...
    Bij ons kwam dat verschillende keren op tv en dat van Amy maar 1 keertje ofzo.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    En dan was dat kamp juist bedoeld om die jongeren te leren over tolerantie en democratie (:... sick.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jonsu schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk voor de mensen die erbij betrokken zijn. Maar het ergste is nog wel dat nieuws zoals 'de dood van Amy Winehouse' de overhand neemt. People are pretty fucked up als je je bedenkt dat ze de dood van een persoon die zichzelf als het ware vermoord heeft erger vinden als wat er gaande is door een bomaanslag en een of andere gestoorde gek die mensen dood gaat schieten om zjn standpunt duidelijk te maken.

    Hier ben ik 't dus ook volledig mee eens (: Schandalig.


    "I shut my eyes in order to see.'