• Zoals de titel al aangeeft zoek ik een twincest story over tom en bill het liefst met zoveel mogelijk spannende dingen erin dus niet van ik neem verkering en klaar er moet wel wat vooraf gebeuren of tijdens de relatie ofzo!
    Dus schrijven jullie er 1 of kennen jullie een leuke en spannende story?
    Zet gem hier maar neer!!(:


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik vind Teenage Wasteland toch echt (een van) de mooiste TC's hier op Q.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    wat is een twincest?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Keyblade schreef:
    wat is een twincest?

    Ik ben niet allen 8D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Keyblade schreef:
    wat is een twincest?


    Een twincest is tom en bill kaulitz zijn tweeling en als hun dan een relatie beginnen doe ze aan twincest als iemand bijvoorbeeld met z'n twee jaar oudere broer iets begint heet dat incest maar met een tweeling twincest!
    Ik hoop dat je het begrijpt(:


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    (...)

    Een twincest is tom en bill kaulitz zijn tweeling en als hun dan een relatie beginnen doe ze aan twincest als iemand bijvoorbeeld met z'n twee jaar oudere broer iets begint heet dat incest maar met een tweeling twincest!
    Ik hoop dat je het begrijpt(:


    eigenlijk niet(no_chears)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    mylovestom schreef:
    (...)

    Een twincest is tom en bill kaulitz zijn tweeling en als hun dan een relatie beginnen doe ze aan twincest als iemand bijvoorbeeld met z'n twee jaar oudere broer iets begint heet dat incest maar met een tweeling twincest!
    Ik hoop dat je het begrijpt(:

    Dus een tweeling die met elkaar een relatie heeft ? *voelt zich dom*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Dus een tweeling die met elkaar een relatie heeft ? *voelt zich dom*

    *Heeft op Wikipedia gekeken* Omg O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    mylovestom schreef:
    (...)

    Een twincest is tom en bill kaulitz zijn tweeling en als hun dan een relatie beginnen doe ze aan twincest als iemand bijvoorbeeld met z'n twee jaar oudere broer iets begint heet dat incest maar met een tweeling twincest!
    Ik hoop dat je het begrijpt(:

    Ew? :'O


    ars moriendi

    Keyblade schreef:
    (...)

    eigenlijk niet(no_chears)


    als een tweeling iets met elkaar neemt dan is dat twincest net als als jj bijvoorbeeld iets met je neef begint of whatever dan heet dat incest okee ik ben heel slecht in uitleggen

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 12:13 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Dus een tweeling die met elkaar een relatie heeft ? *voelt zich dom*


    jaa dat jaa:)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Twincest: Twins banging eachother. En ik lees ze neit, sorry :')


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    mylovestom schreef:
    (...)

    jaa dat jaa:)
    ik ben tweeling en ik ben echt tegen twincest o.O


    Shoganai i ne~

    Ik denk niet dat Twincest fout is. Als je liefde voor een persoon oprecht is, wie ben ik of iemand anders dan om dat "fout" te noemen.
    Ook al hou je van iemand die 10 jaar ouder is, of van iemand van het zelfde geslacht. Het is hun leven en niet de jouwe.
    Wees blij voor degene, en ga ze niet uitschelden.
    Dát zou verboden moeten worden, en (vrijwillige) (tw)incest niet.


    The Truth Beneath The Rose

    MizzStrify schreef:
    Ik denk niet dat Twincest fout is. Als je liefde voor een persoon oprecht is, wie ben ik of iemand anders dan om dat "fout" te noemen.
    Ook al hou je van iemand die 10 jaar ouder is, of van iemand van het zelfde geslacht. Het is hun leven en niet de jouwe.
    Wees blij voor degene, en ga ze niet uitschelden.
    Dát zou verboden moeten worden, en (vrijwillige) (tw)incest niet.


    Dude hoe kan je nou verliefd worden op je broer/zus, dat is gewoon vies. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking