Edit: Wow, dit is een hele lange reactie
Vaak staan er in de top wel goede verhalen, het enige mindere is dat bepaalde verhalen er dan zo vaak staan, dat de top niet heel vaak veranderd. Het zou misschien beter zijn dat je maar een keer in de zoveel dagen in de top kan staan, zodat andere stories ook eens aan de beurt komen.
En als ik goeie stories tegenkom, dan neem ik gewoon altijd een abo en geef ik reacties. Want sommige stories in de top hebben dan wel megaveel abo's en kudo's, maar meer van die "snel verder!" reacties. En dan zou ik toch liever persoonlijk minder abo's en kudo's hebben, maar wel lieve reacties van echte lezers.
Bovendien, als je leuke stories zoekt, hoef je niet altijd alleen naar de top te kijken. Je kan ook de topics doorspitten waarin mensen stories zoeken, topics over stories bekijken of gewoon willekeurig in de stories zoeken, je komt vanzelf wel wat tegen, de top is dus helemaal niet nodig om iets leuks te vinden en als je last hebt van de top, dan kan je 'm gewoon negeren en zelf lekker lezen in de stories die jou als lezer verdienen. En als een story echt meer lezers verdient, dan kan je eens in het topic van de story reageren, een reclame maken in de shout of vragen of diegene een quiz bij de story maakt, zo ben ik zelf ook begonnen en dan komen ze er vanzelf wel, wacht maar af.
Maar stiekem vind ik 't zelf wel geweldig om ook eens in de top te staan hoor, dat is me echt nog nooit overkomen en ik was helemaal verrast. Maar geen zorgen, dat haal ik hierna vast nooit meer, dus als je last van m'n story in de top hebt, ben ik morgen zo weer weg
[ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 16:48 ]
“Love is a contradiction.”