• (ik weet niet of hier al een topic over is)

    ... de stories die in de top staan het ook verdienen? Ik wil niet beledigend overkomen voor de mensen die er nu op dit moment of heel vaak in staan, maar sommige verhalen vind ik gewoon raar dat ze uberhaupt in de top staan. Er zijn zoveel verhalen die de top gewoon niet halen maar heel goed zijn...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Soundeffect schreef:
    Ja en nee. Nee, omdat ze soms behoorlijk slecht geschreven zijn. Ja, want ze hebben blijkbaar veel lezers en besteden veel tijd aan hun verhaal om hun lezers tevreden te stellen, dus dan mag je ook weleens in de top.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het is algemeen bekend dat de verhaal in de top5 niet persé goed zijn, maar gewoon populair.
    Vaak staan ze zelfs vol met spellingsfouten, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Het is algemeen bekend dat de verhaal in de top5 niet persé goed zijn, maar gewoon populair.
    Vaak staan ze zelfs vol met spellingsfouten, haha.


    idd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik schrijf niet om in de top te komen, alhoewel het mij wel superleuk lijkt. Ik schrijf om het schrijven. Maar ik ben het wel met je eens, niet allemaal natuurlijk
    Maar sommige verhalen staan wel een maand of meer in de top en dat vindt ik niet zo eerlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Meestal zijn ze slecht geschreven en onorgineel, dus meestal vind ik niet dat ze het verdienen. Zoals bij de top 5 van vandaag.


    Ex astris, sciencia

    Ik vind het vaak wel jammer dat de originelere, maar minder bekende verhalen niet in de top staan, maar dat zal waarschijnlijk nooit veranderen. Het is eigenlijk wel logisch. De verhalen verwerven heel veel abo's via het forum en de spotlight en de schrijver vragen vaak dan om kudo's. Die abo's kudoën het verhaal de top in, waardoor nog meer mensen het verhaal lezen en ga zo verder. Ik zie de top 5 niet als een top van de beste stories, maar als een top van de schrijvers die het het slimst aanpakken.
    Daarom neem ik dat altijd met een korreltje zout. Ik kijk er wel naar, want er staan best wel leuke verhalen tussen, maar ik heb er geen hoge dunk van.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Amarth schreef:
    Meestal zijn ze slecht geschreven en onorgineel, dus meestal vind ik niet dat ze het verdienen. Zoals bij de top 5 van vandaag.


    Ik doelde ook op de top van vandaag, vooral op een paar stories die er al een paar weken áchter elkaar erop staan. ^^ Dan denk je na een tijdje ook van, wat zien ze toch in die stories?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik doelde ook op de top van vandaag, vooral op een paar stories die er al een paar weken áchter elkaar erop staan. ^^ Dan denk je na een tijdje ook van, wat zien ze toch in die stories?

    De prins met de creditcard verdient het wel hoor, want die is echt leuk, orgineel, en goed geschreven (krul)

    Hooligan schreef:
    (...)
    De prins met de creditcard verdient het wel hoor, want die is echt leuk, orgineel, en goed geschreven (krul)


    JA! Daar heb ik zelfs een abo op! Ik had het net ook over Archibald hihi.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Edit: Wow, dit is een hele lange reactie (krul)

    Vaak staan er in de top wel goede verhalen, het enige mindere is dat bepaalde verhalen er dan zo vaak staan, dat de top niet heel vaak veranderd. Het zou misschien beter zijn dat je maar een keer in de zoveel dagen in de top kan staan, zodat andere stories ook eens aan de beurt komen.

    En als ik goeie stories tegenkom, dan neem ik gewoon altijd een abo en geef ik reacties. Want sommige stories in de top hebben dan wel megaveel abo's en kudo's, maar meer van die "snel verder!" reacties. En dan zou ik toch liever persoonlijk minder abo's en kudo's hebben, maar wel lieve reacties van echte lezers.

    Bovendien, als je leuke stories zoekt, hoef je niet altijd alleen naar de top te kijken. Je kan ook de topics doorspitten waarin mensen stories zoeken, topics over stories bekijken of gewoon willekeurig in de stories zoeken, je komt vanzelf wel wat tegen, de top is dus helemaal niet nodig om iets leuks te vinden en als je last hebt van de top, dan kan je 'm gewoon negeren en zelf lekker lezen in de stories die jou als lezer verdienen. En als een story echt meer lezers verdient, dan kan je eens in het topic van de story reageren, een reclame maken in de shout of vragen of diegene een quiz bij de story maakt, zo ben ik zelf ook begonnen en dan komen ze er vanzelf wel, wacht maar af.

    Maar stiekem vind ik 't zelf wel geweldig om ook eens in de top te staan hoor, dat is me echt nog nooit overkomen en ik was helemaal verrast. Maar geen zorgen, dat haal ik hierna vast nooit meer, dus als je last van m'n story in de top hebt, ben ik morgen zo weer weg =D

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 16:48 ]


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Edit: Wow, dit is een hele lange reactie (krul)

    Vaak staan er in de top wel goede verhalen, het enige mindere is dat bepaalde verhalen er dan zo vaak staan, dat de top niet heel vaak veranderd. Het zou misschien beter zijn dat je maar een keer in de zoveel dagen in de top kan staan, zodat andere stories ook eens aan de beurt komen.

    En als ik goeie stories tegenkom, dan neem ik gewoon altijd een abo en geef ik reacties. Want sommige stories in de top hebben dan wel megaveel abo's en kudo's, maar meer van die "snel verder!" reacties. En dan zou ik toch liever persoonlijk minder abo's en kudo's hebben, maar wel lieve reacties van echte lezers.

    Bovendien, als je leuke stories zoekt, hoef je niet altijd alleen naar de top te kijken. Je kan ook de topics doorspitten waarin mensen stories zoeken, topics over stories bekijken of gewoon willekeurig in de stories zoeken, je komt vanzelf wel wat tegen, de top is dus helemaal niet nodig om iets leuks te vinden en als je last hebt van de top, dan kan je 'm gewoon negeren en zelf lekker lezen in de stories die jou als lezer verdienen. En als een story echt meer lezers verdient, dan kan je eens in het topic van de story reageren, een reclame maken in de shout of vragen of diegene een quiz bij de story maakt, zo ben ik zelf ook begonnen en dan komen ze er vanzelf wel, wacht maar af.

    Maar stiekem vind ik 't zelf wel geweldig om ook eens in de top te staan hoor, dat is me echt nog nooit overkomen en ik was helemaal verrast. Maar geen zorgen, dat haal ik hierna vast nooit meer, dus als je last van m'n story in de top hebt, ben ik morgen zo weer weg =D


    I agree with you, maar je moet niet denken dat ik op jou verhaal doel lieverd! Ik heb net een abo genomen hihi. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Saepe schreef:
    Ik vind het vaak wel jammer dat de originelere, maar minder bekende verhalen niet in de top staan, maar dat zal waarschijnlijk nooit veranderen. Het is eigenlijk wel logisch. De verhalen verwerven heel veel abo's via het forum en de spotlight en de schrijver vragen vaak dan om kudo's. Die abo's kudoën het verhaal de top in, waardoor nog meer mensen het verhaal lezen en ga zo verder. Ik zie de top 5 niet als een top van de beste stories, maar als een top van de schrijvers die het het slimst aanpakken. Daarom neem ik dat altijd met een korreltje zout. Ik kijk er wel naar, want er staan best wel leuke verhalen tussen, maar ik heb er geen hoge dunk van.


    Dammmmmmn, ik ben dom hahaa. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hmm. Heel vaak zijn het populaire story's, maar of ze ook goed geschreven zijn/leuke personages hebben/ goed plot hebben laat ik in het midden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gister stond er een in en die vond ik wel heel leuk.
    verder kijk ik er eigenlijk amper/niet naar.


    Ivar Oosterloo.

    Reducto schreef:
    Geloof me, ik steek al lang mijn energie niet meer in die top 5.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.