• Je kunt hier quizen maken/doen, storys schrijven/doen enz. Maar geen filmpje maken:Een cartoon of toch een eigen filmpje met echte sterren die op de site staan BV. een Hp bilmpje Met de echte Daniel Radcliffe of Emma watson die je gewoon op de computer kun regisseren gaaf toch!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Bedoel je dat je de mogelijkheid wilt om filmpjes te máken op Quizlet? O.o
    Dat lijkt me nogal overbodig, en helemaal niet waar de site voor bedoeld is. Je kunt al YouTube filmpjes plaatsen, en dat vind ik wel voldoende.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Bedoel je dat je de mogelijkheid wilt om filmpjes te máken op Quizlet? O.o
    Dat lijkt me nogal overbodig, en helemaal niet waar de site voor bedoeld is. Je kunt al YouTube filmpjes plaatsen, en dat vind ik wel voldoende.

    ik vind van niet. een eigen creatie is toch leuk?!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Je kunt je eigen filmpjes toch maken op Windows Movie Maker of een ander programma en die uploaden op youtube...
    Beetje overbodig om het hier ook te doen


    dream, dare, fly!

    jorane schreef:
    (...)
    ik vind van niet. een eigen creatie is toch leuk?!


    Dat wel, maar je kunt dat toch ook gewoon doen met Windows Movie Maker of een ander programma? Ik zie gewoon het nut er niet van om een speciaal programma om filmpjes te monteren op Quizlet te zetten.
    Bovendien betwijfel ik heel erg of het überhaupt wel mogelijk is, maar dat is weer iets anders.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat wel, maar je kunt dat toch ook gewoon doen met Windows Movie Maker of een ander programma? Ik zie gewoon het nut er niet van om een speciaal programma om filmpjes te monteren op Quizlet te zetten.
    Bovendien betwijfel ik heel erg of het überhaupt wel mogelijk is, maar dat is weer iets anders.


    het is niet helemaal hetzelfde bij wmm zetje foto's acfter elkaar dit is anders snappie


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    jorane schreef:
    (...)

    het is niet helemaal hetzelfde bij wmm zetje foto's acfter elkaar dit is anders snappie


    Met WMM kan je ook filmpjes bewerken :')
    Maar zoals de anderen zeggen, ik vind het ook overbodig, en niet passen op Q


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    (...)

    Dat wel, maar je kunt dat toch ook gewoon doen met Windows Movie Maker of een ander programma? Ik zie gewoon het nut er niet van om een speciaal programma om filmpjes te monteren op Quizlet te zetten.
    Bovendien betwijfel ik heel erg of het überhaupt wel mogelijk is, maar dat is weer iets anders.


    Love always and forever- Avril Lavigne

    ShannonLeto schreef:
    Je kunt je eigen filmpjes toch maken op Windows Movie Maker of een ander programma en die uploaden op youtube...
    Beetje overbodig om het hier ook te doen


    Tinka & Ghunter.

    Het is onmogelijk om zon zwaar programma op Q te laten lopen. Dus vergeet het maar meteen (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.