• Op deze foto vind ik haar namelijk vrij knap. Behalve dan dat ze zo zielig kijkt.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 23:20 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind haar de ene keer echt spuuglelijk en de andere keer denk ik echt van; zij hééft iets.

    Pretty:




    En in de clip van "the edge of glory" vind ik haar ook knap. Ondanks het lelijk haar en de gekke outfit.

    + haar kwetsbaarheid op het podium maakt haar enorm mooi.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mensen houden er nou eenmaal van beroemdheden af te kraken op basis van hun uiterlijk. Best sneu, maar het is wel zo.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Mensen houden er nou eenmaal van beroemdheden af te kraken op basis van hun uiterlijk. Best sneu, maar het is wel zo.


    There's power in the words you whisper.

    er is 1 punt wat ik goed van haar vind en dat is dat ze haar neus niet heeft laten veranderen met een operatie ofzo... -want haar neus is nou eenmaal niet echt mooi- en de meeste artiesten veranderen veel aan hun uiterlijk.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Met pokerface vond ik d'r echt heel mooi, maar hoe ze er nu uitziet denk ik echt; wtf nee.


    To infinity and beyond •

    Tortuga schreef:
    Mensen houden er nou eenmaal van beroemdheden af te kraken op basis van hun uiterlijk. Best sneu, maar het is wel zo.

    Ik kraak haar niet af omdat ik er van houd of omdat ik het leuk vind, maar omdat ik het echt vind.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind haar ook mooi, eigenlijk. : D


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Orchideous schreef:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Assassin schreef:
    Zonder make-up is ze ook erg mooi vind ik.
    Met al die troep op haar hoofd niet zo.

    Ik vind haar niet echt "mooi", maar ze heeft wel iets. Ik weet niet, ze straalt iets uit. (":


    Numbers.

    Ik vind d'r verschrikkelijk. Zowel haar muziek als haar zogenaamd artistiek zijn maar ze eigenlijk gewoon in rotzooi rondloopt. Dus ik vind d'r ook niet knap :')


    Gradually, then suddenly..

    Poseidon schreef:
    Ik vind dat ze wel lelijk is, en raar. In het begin was het allemaal wel tof maar nu draait ze door en denkt ze dat álles wat ze doet en wat anders is, helemaal tof is. Nou in mijn ogen mooi niet dus.

    Nee ik vind haar absoluut niet lelijk. Ook niet knap, maar iemand kan nooit helemaal perfect en knap zijn, right?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 9:43 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind haar sowieso mooi. Dat kan misschien komen omdat ik een little monster ben , maar niet alleen daardoor. Ik heb foto's gezien waarop ik ze ook lelijk vond.
    En nu heb ik 1 vraag: Waarom kijkt iedereen naar het uiterlijk? Het innerlijk telt toch?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Poseidon schreef:
    Ik vind dat ze wel lelijk is, en raar. In het begin was het allemaal wel tof maar nu draait ze door en denkt ze dat álles wat ze doet en wat anders is, helemaal tof is. Nou in mijn ogen mooi niet dus.


    If you had never come out of the blue, I would've stay