• Op deze foto vind ik haar namelijk vrij knap. Behalve dan dat ze zo zielig kijkt.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 23:20 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind het sowieso stom om iemand lelijk te noemen. Mensen moeten eens beter nadenken over dat woord en wat dat wérkelijk betekent. Niemand is echt lelijk en ook al zeg je dan 'dat je dat vindt', als je beter kijkt zie je vast wel dingen aan iemand die je wel mooi vindt. Zo'n woord kan heel veel schade aanrichten, zelfs aan een celebrity.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 10:38 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Stray schreef:
    Oké als d'r haar anders zit en haar gezicht in een fatsoenlijke emotie zit misschien neit zo lelijk


    Ex astris, sciencia

    Finnick schreef:
    Ik vind het sowieso stom om iemand lelijk te noemen. Mensen moeten eens beter nadenken over dat woord en wat dat wérkelijk betekent. Niemand is echt lelijk en ook al zeg je dan 'dat je dat vindt', als je beter kijkt zie je vast wel dingen aan iemand die je wel mooi vindt. Zo'n woord kan heel veel schade aanrichten, zelfs aan een celebrity.


    jup, lelijk is een verkeerd woord.
    ~ real ugliness is when people don't see the beauty in other people.


    | Reality is for people that lack imagination |

    I'd do her.


    We're all mad here.

    Ik hou van haar muziek en van alles wat ze doet. Ze heeft schijt aan andere mensen en daar bewonder ik haar om.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ze is en blijft lelijk (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dices schreef:
    En nu heb ik 1 vraag: Waarom kijkt iedereen naar het uiterlijk? Het innerlijk telt toch?

    Daar kijk ik ook naar, en ze doet wel goede dingen, maar ik vind haar innerlijk ook héél weird. Zoals ze bijvoorbeeld in interviews doet. Dus ik kijk naar het algehele plaatje, en dat vind ik niks. Maar zo heeft ieder z'n ding.


    Gradually, then suddenly..

    Sombres schreef:
    (...)
    Daar kijk ik ook naar, en ze doet wel goede dingen, maar ik vind haar innerlijk ook héél weird. Zoals ze bijvoorbeeld in interviews doet. Dus ik kijk naar het algehele plaatje, en dat vind ik niks. Maar zo heeft ieder z'n ding.

    Jep, ze is niet lelijk maar ze gedraagt zich gwn heel raar...


    Ik wil een tuin vol egels

    Tortuga schreef:
    Mensen houden er nou eenmaal van beroemdheden af te kraken op basis van hun uiterlijk. Best sneu, maar het is wel zo.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Grapje zeker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind haar wél mooi!

    Smaken verschil. Aint gonna do anythin' 'bout that.(pirate)


    Wie du mir, so ich dir.



    Ik vind haar hier ietsjes mooier dan op die andere foto :Y)

    Maar sowieso vind ik haar mooi, wat ze ook draagt (ja ik ben een Little Monster ;p)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 16:54 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik vind haar daar wel knap. Ik vond haar sowieso knapper toen ze nog bruin haar had.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja natuurlijk niet.
    Ze poseert, heeft make-up op etc.
    Als je haar ziet zoals ze vroeger was, is ze juist wél lelijk.


    Has no one told you she's not breathing?