• Op deze foto vind ik haar namelijk vrij knap. Behalve dan dat ze zo zielig kijkt.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 23:20 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    MrsChartered schreef:
    Sorry, maar ik vind haar niet mooi.

    MrsChartered schreef:
    Sorry, maar ik vind haar niet mooi.


    Life is a beautiful struggle

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Nou, ze is toch ook dik. :x Maar video clips zijn nooit doelloos, tenzij je alleen maar blote wijven ziet. x'D


    Lady gaga heeft een lied gemaakt over born this way dan ga je toch niet zeggen dat iemand moet dansen in haar clip zodat ze afvalt. Ik vind Adele persoonlijk beter dan Lady Gaga.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Lady gaga heeft een lied gemaakt over born this way dan ga je toch niet zeggen dat iemand moet dansen in haar clip zodat ze afvalt. Ik vind Adele persoonlijk beter dan Lady Gaga.


    Mwah, met born this way doelt ze meer op zichzelf... Maar dat klopt wel ja, Adele heeft meer talent, maar Lady Gaga is wat meer mijn stijl. Sowieso vind ik dansen in een clip niet echt nodig, het is mooier als het een verhaal uitbeeld. Afvallen of niet. x'D


    Numbers.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Lady gaga heeft een lied gemaakt over born this way dan ga je toch niet zeggen dat iemand moet dansen in haar clip zodat ze afvalt. Ik vind Adele persoonlijk beter dan Lady Gaga.


    Er is bewijs dat het niet waar is. Gaga fans hebben zo'n plaatje gemaakt en als antwoord hebben Adele fans dat plaatje gemaakt.


    Olive

    MrsChartered schreef:
    Sorry, maar ik vind haar niet mooi.


    Caution first, always.

    Niemand is lelijk, behalve iemand die een ander lelijk noemt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Assassin schreef:
    Zonder make-up is ze ook erg mooi vind ik.
    Met al die troep op haar hoofd niet zo.


    They fell in love, didn't they?

    Ik vind haar best een mooi gezicht hebben, opzich. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind haar wel lelijk.


    I was an angel living in the garden of evil

    Poseidon schreef:
    Ik vind dat ze wel lelijk is, en raar. In het begin was het allemaal wel tof maar nu draait ze door en denkt ze dat álles wat ze doet en wat anders is, helemaal tof is. Nou in mijn ogen mooi niet dus.


    You're beautiful.