• Ik heb net echt iets zo vreselijks gehoord!
    Justin bieber is in het ziekenhuis opgenomen!!! Oh my god, blijkbaar heet hij Klamdiyah ofzow, en eht is echt vreselijk :( Support for JB anyone?




    You have been troll'd by TTT.
    For all your trollin' and hatin'
    Thank you.




    Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 20:18 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    En dat he, terwijl hij een eigen condoom lijn had gemaakt! Wat een sukkel is het ook xD Whahahaha


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vind jij jezelf grappig? Als het waar was had ik het allang gelezen, gosh. En jij bent niet eens een belieber volgens mij? Dus alsjeblieft doe niet zo dom.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 22:32 ]


    <3

    Escritura schreef:
    Jullie zijn zo gemeen, jullie meoten Justin eens wat support geven!! :'(


    Ik zal hem bloemetjes sturen zodat ie door de uiterst pijnlijke stervensproces heen kan komen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    Jullie zijn zo gemeen, jullie meoten Justin eens wat support geven!! :'(

    Je weet dat hij dit toch nooit zou lezen he. We kunnen wel zeggen oh wat zielig, veel sterkte. Maar wat heeft hij er aan? Als het al waar is krijg hij gewoon medicijnen en komt het allemaal wel goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Ik zal hem bloemetjes sturen zodat ie door de uiterst pijnlijke stervensproces heen kan komen :Y)


    Dat is zo lief!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prophecy schreef:
    (...)

    Not in mine.


    Doe nou mee, deze Belieber voelt zich al zo down. (no_chears)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    You have been troll'd by TTT.
    For all your trollin' and hatin'
    Thank you.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik geloof niets totdat er ergens een bron is.. en als het waar is heeft hij mooi een probleem.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Thank you, you will hear from us soon! <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Vandaag was Selena jarig.. En hij besloot haar mss te verwennen met verjaardags****? :S

    Nee laat maar.. Het lijkt me gwn onzin..


    Ik wil een tuin vol egels

    Orchideous schreef:
    (...)

    Doe nou mee, deze Belieber voelt zich al zo down. (no_chears)


    wtf. alsof hij dit leest.


    Don't dream your life, but live your dream!

    YO MENSEN.
    Lees.
    Deze troll werd u mede mogelijk gemaakt door TTT.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Just all fucking look at Prophecy haar reactie, duuuuude. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    With love, The TTT. you have been troll'd


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mensjes pesten :D


    quidquid excusatio prandium pro