• Ik heb net echt iets zo vreselijks gehoord!
    Justin bieber is in het ziekenhuis opgenomen!!! Oh my god, blijkbaar heet hij Klamdiyah ofzow, en eht is echt vreselijk :( Support for JB anyone?




    You have been troll'd by TTT.
    For all your trollin' and hatin'
    Thank you.




    Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 20:18 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar waar heb je dat gehoord? Mss is dat gwn weer van een of andere flauwe grappenmaker?

    En die ziektes, kun je er ook ni mee geboren worden zeg maar? :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Orchideous schreef:
    Ik kom terug op mijn vorige reactie: heb net ook te horen gekregen dat het hoogstwaarschijnlijk waar is. Poor Biebs, who wants to fuck him anyways?


    Selena.
    Maar die heeft genoeg vriendjes gehad om het over te dragen, en daarbij komt. Bij vrouwen heeft chlamydia vrijwel geen verschijnselen. Bij mannen wel. Dus dat zou heel goed kunnen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dit geloof ik ook niet. Heb je een link ervan?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Prophecy schreef:
    (...)

    Selena.
    Maar die heeft genoeg vriendjes gehad om het over te dragen, en daarbij komt. Bij vrouwen heeft chlamydia vrijwel geen verschijnselen. Bij mannen wel. Dus dat zou heel goed kunnen.


    Maar van chlamyidia worden vrouwen onvruchtbaar! dus zijn er straks geen kleine biebertjes :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Hooligan schreef:
    HAHAHAHAHHAHAHAHA, chlamydia?
    HAHAHAHAHAHA BRB DYING

    ^^ HAHAHA lmao.

    Ik geloof 't niet hoor?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 22:20 ]


    live the life you love

    Prophecy schreef:
    (...)

    Selena.
    Maar die heeft genoeg vriendjes gehad om het over te dragen, en daarbij komt. Bij vrouwen heeft chlamydia vrijwel geen verschijnselen. Bij mannen wel. Dus dat zou heel goed kunnen.


    ik zeg het je, Biebs is dying because of it!!!

    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prophecy schreef:
    (...)

    Selena.
    Maar die heeft genoeg vriendjes gehad om het over te dragen, en daarbij komt. Bij vrouwen heeft chlamydia vrijwel geen verschijnselen. Bij mannen wel. Dus dat zou heel goed kunnen.


    True. Maar dan zou Selena het waarschijnlijk ook weer van iemand anders moeten hebben, wie was haar vorige vriendje? (nerd)
    Of JB is gewoon vreemd gegaan. Genoeg fans dat in staat zijn met hem in bed te duiken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    IDFC schreef:
    Seriously, who would want to fuck that whiney little twat?

    Nou, ik word wel ongelofelijk opgewonden van dat kleine jochie, moet ik bekennen :$

    Arrest me for being a pedophile!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ergens heb ik het gevoel alsof dit een trol is xd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Maar van chlamyidia worden vrouwen onvruchtbaar! dus zijn er straks geen kleine biebertjes :D


    The world would be better of that way.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    C18 schreef:
    (...)
    Nou, ik word wel ongelofelijk opgewonden van dat kleine jochie, moet ik bekennen :$

    Arrest me for being a pedophile!


    :O
    *belt politie*


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is echt waar mensen! T_T ik vind het zo erg voor Justin, we zouden, emt all of Q, iets meoten doen voor hem


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    C18 schreef:
    (...)
    Nou, ik word wel ongelofelijk opgewonden van dat kleine jochie meisje, moet ik bekennen :$

    Arrest me for being a pedophile!


    Fixed it :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Orchideous schreef:
    (...)

    True. Maar dan zou Selena het waarschijnlijk ook weer van iemand anders moeten hebben, wie was haar vorige vriendje? (nerd)
    Of JB is gewoon vreemd gegaan. Genoeg fans dat in staat zijn met hem in bed te duiken.


    Selena heeft genoeg vriendjes gehad.
    Het hoeft niet van haar vorige vriendje te zijn, het kan ook die daarvoor zijn.
    En ik zou begrijpen als hij eens zo'n Belieber zou pakken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het is echt waar mensen! T_T ik vind het zo erg voor Justin, we zouden, emt all of Q, iets meoten doen voor hem!!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.