• Vroeger had ik regelmatig last van woedde aanvallen, die ik inmiddels tebaas ben. Maar de laatste tijd haalt iedereen in huis het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik moet me wel in hún standpunt verplaatsen, maar naar hoe ik me voel word niet gekeken. En ik mag niets terug zeggen, want anders gaat er vanalles weer niet door.
    Ik ben echt in staat om ze een flinke mep te geven.

    Hoe gaan jullie om met agressie? En hoe onderdrukken jullie het?
    In een kussen oid slaan helpt bij mij niet.


    Let it come and let it be

    Ik heb een keer al mijn boeken uit de kast getrokken waarbij de kast ook bijna omver viel, vervolgens alle kussen uit de bank gesleurd om er op te slaan, springen en schoppen terwijl ik de hele tijd geschreeuwd heb.

    Basically; ik heb mezelf zo vermoeid dat ik te moe was om nog kwaad te zijn.

    Tegenwoordig helpt het als ik een koptelefoon opzet of een eindje ga lopen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik adem eens in en uit en ik ben niet meer boos (:
    Ik ben dat eigenlijk nooit.


    comfort in c h a o s

    Tegen van alles aan slaan, schreeuwen, gillen, nog meer slaan en schoppen, daarna ga rustig muziek luisteren, barst ik in huilen uit en dan is het over.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oortjes in, naar buiten lopen en iedereen negeren.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ben niet agressief ofzo maar ik heb ziek veel frustratie in mij door wat privé dingen. Vaak begin ik wel flink te schelden maar dan ren ik naar boven pak ik mijn iPod en ga ik met de hond wandelen of hardlopen. Gewoon weg uit de snijdende sfeer.


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik heb een vriend die een beetje agressief is.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben redelijk agressief van mezelf, moet ik zeggen. Heb ook een behoorlijk kort lontje. Vroeger had ik een hekel als ik verloor bij spellen en daarom heb ik jaren geen gezelschapsspel aangeraakt.
    Als ik echt flink pissig ben op iemand heb ik compleet maling aan alles en iedereen. En als ik een echt flinke woedeaanval heb.. nou ja, dan kun je maar beter bij me uit de buurt wezen. Zo'n aanval krijg ik één a twee keer per jaar. De beste manier om alles te ontvluchten is om zelf weg te gaan, dat helpt bij mij. Rust zoeken op een plek die je prettig vindt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan/mag nu alleen niet meer naar buiten. Dat is inderdaad jammer, zelfs ik word daar namelijk rustig van.


    Let it come and let it be

    C18 schreef:
    Ik ben redelijk agressief van mezelf, moet ik zeggen. Heb ook een behoorlijk kort lontje. Vroeger had ik een hekel als ik verloor bij spellen en daarom heb ik jaren geen gezelschapsspel aangeraakt.
    Als ik echt flink pissig ben op iemand heb ik compleet maling aan alles en iedereen. En als ik een echt flinke woedeaanval heb.. nou ja, dan kun je maar beter bij me uit de buurt wezen. Zo'n aanval krijg ik één a twee keer per jaar. De beste manier om alles te ontvluchten is om zelf weg te gaan, dat helpt bij mij. Rust zoeken op een plek die je prettig vindt.

    Zo was ik eerst ook, en toen heb ik mezelf er vanaf geholpen, maar de laatste dagen lijkt alles terug te komen. Alsof ik terugval.


    Let it come and let it be

    Ik heb dat niet zo extreem, maar als het wel eens een keer zo is, dan ga ik naar mijn kamer, zet ik keihard mijn muziek op en sluit ik me even helemaal af van de omgeving om me heen. Want slaan in kussens en gooien met dingen en zo werkt bij mij ook niet. Muziek wel. Dat kan me altijd kalmeren :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heel diep inademen, alleen op mijn kamer zitten. Als ik iets rustiger ben alles ontzettend groot en woest opschrijven. Dan word ik altijd rustiger.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik bijt altijd op mijn lip, help wel


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik word niet boos. Bijna nooit :Y)

    Als ik t wel doe ga ik allemaal wraakplannetjes verzinnen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb een kort lontje en ben heel agressief, als ik héél boos ben en ik mag diegene niet slaan, bijvoorbeeld mijn ouders, dan ga ik naar mn kamer en zet muziek op, pak mijn tablet erbij, en ga zitten tekenen, nogal ruige dingen. Maar het helpt wel.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik probeer altijd kalm te blijven, maar meestal begin ik te huilen van woede..
    Als ik geluk heb, kan ik het inhouden tot ik alleen op mijn kamer ben, anders is er een hoop geschreeuw en gehuil van mijn kant ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California