• Na Fred zijn dood gaat hij niet naar de hemel of hel, maar naar een 3e wereld waar niemand ooit van gehoord heeft, of ooit van zal horen.
    Hier ontmoet hij verschillende 'zielen' met allemaal een eigen verhaal.
    Zoals Lavender, een beeldschoon meisje, of Dave de 'ziel' van een oude man.
    Hij leert van een ziel, Eden, dat alles gaat zoals het gaat en dat je daar niks aan kan veranderen. Hij wordt steeds meer vrienden met Eden,
    Maar wat hij niet weet van Eden is dat niemand weet waarom ze hier zit en dat dit een groot geheim is, voor iedereen.
    Optioneel
    dat Fred verliefd wordt op Eden?

    doen?
    orgineel?
    opmerkingen?

    Die optioneel zal je op een speciaal soort liefde-manier moeten uitwerken, niet het 'ik ben verliefd, kriebeltjes in de buik, blosjes' ding.
    Maar ik vind het een geweldig idee eigenlijk, dus.. Let me know wanneer het online staat!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    Die optioneel zal je op een speciaal soort liefde-manier moeten uitwerken, niet het 'ik ben verliefd, kriebeltjes in de buik, blosjes' ding.
    Maar ik vind het een geweldig idee eigenlijk, dus.. Let me know wanneer het online staat!


    haha oke bedankt! ik zal het laten weten in dit topic en wat is speciaal in jouw ogen? in ieder geval bedankt voor je reactie (:

    Veron schreef:
    (...)

    haha oke bedankt! ik zal het laten weten in dit topic en wat is speciaal in jouw ogen? in ieder geval bedankt voor je reactie (:

    Speciaal... Meer een Platonische liefde, respect... Niet het puberachtige. Ik weet niet of je ooit 'Letters for Juliet' hebt gezien? Zo ja: het soort liefde dat Claire en Lorenzo hebben (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    (...)
    Speciaal... Meer een Platonische liefde, respect... Niet het puberachtige. Ik weet niet of je ooit 'Letters for Juliet' hebt gezien? Zo ja: het soort liefde dat Claire en Lorenzo hebben (nerd)


    ik ga die morgen kijk dan ben ik alleen thuis omdat ik niet mee mag naar de markt, en ja ik heb die net gedownload dus komt goed uit :3
    ik denk trouwens dat ie morgen online staat!

    Veron schreef:
    (...)

    ik ga die morgen kijk dan ben ik alleen thuis omdat ik niet mee mag naar de markt, en ja ik heb die net gedownload dus komt goed uit :3
    ik denk trouwens dat ie morgen online staat!

    Meeeeeih, ik ben vanaf morgen op kamp/vakantie.. Maar dan kan ik veel lezen als ik terug ben!!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    (...)
    Meeeeeih, ik ben vanaf morgen op kamp/vakantie.. Maar dan kan ik veel lezen als ik terug ben!!

    aww balen! ik zal zorgen dat ik veel heb. maar ik ga ook nog op vakantie xd