• Want ik ga al eeuwen met VampireAngel :D

    Dus, Wat denken jullie? Want ik ben hier echt heel slecht in. (Sugesties zijn altijd nog welkom)

    Scrittura (Shrijven - Italiaans)
    Escritura (Schrijven - Spaans)
    Serpensortia (De spel waarmee Draco de slang op roept tijdens zijn duel met Harry) [Zie HP and the chamber of Secrets)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 12:51 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura en anders Lacuna


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het knap dat je je eigen username verkeerd spelt (cat)

    Deep schreef:
    Ik vind het knap dat je je eigen username verkeerd spelt (cat)


    ik ben gewoon knap '

    *Gaat even hard falen maar veranderd het niet omdat dit stiekem grappig is XD*

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 12:30 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DarkSavior schreef:
    Escritura en anders Lacuna


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik wow voor voldie stemmen maar dat kan niet omdat iemand het la als oude gebruikers naam heeft dus dan Serpensortia(krul)


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    ik wow voor voldie stemmen maar dat kan niet omdat iemand het la als oude gebruikers naam heeft dus dan Serpensortia(krul)


    *Haalt Voldie dan maar wel* ik ben niet heel slim 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wil je pret niet bederven, maar google translate zegt dat lacuna de volgende dingen betekent:
    DITCH
    DIKE
    DYKE
    FOSSE
    GRAFF
    TRENCH
    PIT
    HOLLOW
    HOLE
    LAGUNA

    Verba is Latijn voor woorden :P

    Ik stem trouwens voor Serpensortia :D

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 12:43 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    Ik wil je pret niet bederven, maar google translate zegt dat lacuna de volgende dingen betekent:
    DITCH
    DIKE
    DYKE
    FOSSE
    GRAFF
    TRENCH
    PIT
    HOLLOW
    HOLE
    LAGUNA

    Verba is Latijn voor woorden :P

    Ik stem trouwens voor Serpensortia :D


    Screw google translate :Y) Ik gebruik vertalen. nu
    Fruittaart voor jou o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Screw google translate :Y) Ik gebruik vertalen. nu
    Fruittaart voor jou o.o


    Die heeft niet eens Latijn! WTF
    En ik wist t doordat ik t eerder had gehoord in Latijnse les, dus t komt van mij en niet van google translate :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Die heeft niet eens Latijn! WTF
    En ik wist t doordat ik t eerder had gehoord in Latijnse les, dus t komt van mij en niet van google translate :P


    You're mean to me :( Again. dan is het van die andere vertaal site D: *deletes* meanie :"(


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    You're mean to me :( Again. dan is het van die andere vertaal site D: *deletes* meanie :"(


    WTF IK HELP JE!

    Straks heet je Gat/Gleuf/Trog/Canyon/dyke in plaats van Woorden! Dat is toch niet coool!
    IK VERDIEN HIER CHOCOTAART VOOR!


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    WTF IK HELP JE!

    Straks heet je Gat/Gleuf/Trog/Canyon/dyke in plaats van Woorden! Dat is toch niet coool!
    IK VERDIEN HIER CHOCOTAART VOOR!


    ... Nee D: Je krijgt.. chocotaart emt kersen. das half en half. je helpt op een gemene manier ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    ... Nee D: Je krijgt.. chocotaart emt kersen. das half en half. je helpt op een gemene manier ^^


    SCHWARZWALDER!

    hoezo op een gemene manier? Wat had ik dan moeten doen? (huil)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    SCHWARZWALDER!

    hoezo op een gemene manier? Wat had ik dan moeten doen? (huil)


    .. i dunno o.o .. best, chocotaart me weinig kersen =3 happy nu?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    .. i dunno o.o .. best, chocotaart me weinig kersen =3 happy nu?


    You get to put as many cherries on that pie as you want, as long as I get to pop the cherry on YOUR pie

    Daar, voor die slechte en gemene pick up line verdien ik chocotaart met kersen. Nu ben ik happy :Y)

    TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART!


    quidquid excusatio prandium pro