• sommige mensen zeggen dat katy perry en tokio hotel ruzie hebben ofzo..ik weet de reden niet echt maar daardoor hebben sommige nu een hekel aan katy perry..
    ik ben niet fan van katy perry maar wel van tokio hotel maar ik denk ook wel van waarom zou je alleen boos zijn op katy perry nu terwijl ze allebei ruzie hebben? dan ligt de schuld toch ook wel een beetje bij tokio hotel?
    wie is het met me eens??(A)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Volgens mij was er helemaal geen ruzie tussen Katy Perry en Tokio Hotel.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 18:15 ]

    Katy Perry had ze eens belachelijk gemaakt of zo.
    Maar dat is al lang geleden.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik snap sowieso niet, waarom mensen iemand gaan haten, enkel omdat hun idool die persoon niet mag. Dan heb je gewoon geen eigen mening.

    Maar ik zou het niet weten, ik heb de afgelopen week doorgebracht onder een steen.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Ik snap sowieso niet, waarom mensen iemand gaan haten, enkel omdat hun idool die persoon niet mag. Dan heb je gewoon geen eigen mening.

    Maar ik zou het niet weten, ik heb de afgelopen week doorgebracht onder een steen.

    Het is al heeeeeeeel lang geleden hoor ;d


    Has no one told you she's not breathing?

    In haar liedje 'Ur Gay' gebruikte ze Tokio Hotel midden in haar liedje.


    Let it come and let it be

    haha jaa ik weet dat het al heel lang geleden is maarjaa ik wou het toch even kwijt


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    CountMeIn schreef:
    In haar liedje 'Ur Gay' gebruikte ze Tokio Hotel midden in haar liedje.

    geweldig bedacht vind ik:Y)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Inderdaad, ze was jaloers omdat Tokio Hotel een award had gewonnen waar zij ok voor genomineerd was, en daarom heeft ze dat liedje gemaakt.


    Ex astris, sciencia

    Is er dan een ruzie? Weird, maar ik mag TH niet echt, sorry

    Amarth schreef:
    Inderdaad, ze was jaloers omdat Tokio Hotel een award had gewonnen waar zij ok voor genomineerd was, en daarom heeft ze dat liedje gemaakt.


    dat is best wel zielig -.-


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Amarth schreef:
    Inderdaad, ze was jaloers omdat Tokio Hotel een award had gewonnen waar zij ok voor genomineerd was, en daarom heeft ze dat liedje gemaakt.


    Ja. En daarom vind ik het sneu. Maar, goed. Niet per se omdat ik TH-fan ben, maar ook omdat Katy Perry dat vaker doet, terwijl zij -naar mijn mening- helemaal niet zo goed is. Not saying TH is.
    Maar zo vind ik het ook laf van Kanye West, tegenover Taylor Swift, terwijl ik Taylor niet leuk vind. En dat is ook lang geleden, maar. you get me.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.