• Members of the WAG-gang

Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Raiskattiin - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Delisiozo - Elena - WAG van David Villa.
    Panettiere - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Charade - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Arlandria - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Ik wou dat er over Cesc een duidelijkheid kwam. Maar dat zie ik nog niet meteen egeburen. Nu gaat het de ronde dat hij bij Wenger gaan smeken zou zijn om naar Barca te mogen; Ik wil verdomme weten wta er gaat gebeuren.

Tears are words the heart can't say.

Nog ongeveer 6 weken, dan is alles over. Gewoon alles van hem negeren tot die tijd. Alleen de Arsenal en Barca site vertrouwen! De rest is 9 van de 10 keer bullshit.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Haha, ik heet Dilan. En het is idd lang geleden :)

Life is a short trip

Maar Arsenal heeft gezegt dat er voor Augustus beslist moet worden. En dat is niet lang meer. Pff. Dat ze hem anders aan mij verkopen. Ik zou er wel blij mee zijn;

Ghehehehe, Arsenal moet niet zo lullen. Het transfer seizoen sluit pas op 1 September. Dus als Barca om 30 Augustus komt met een grote zak centjes, gaat hij weg.

Oke, Haay Dilan dan. (:

Jah idd. Maar ze willen hem egwoon houden. Het gaat hen niet over hoe zich voelt enkel over hun voetbal en de prijzen. Dat vind ik nu toch even.

Heeey Nikki (:
    Maar alsnog als hij naar barca zou gaan, ik denk niet dat hij veel speeltijd zou krijgen, al hoop ik van wel hihi (nerd)

Life is a short trip

Mij maakt het niet uit wat zijn speeltijd is, ik wil dat hij gelukkig is. (:

[ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 20:20 ]

Een speler moet spelen waar hij het gelukkigste is. Of dat nou bij een kleine club is waar hij helemaal niets verdient of bij een topclub. Als hij lacht is zijn spel het best.

En ik denk niet dat hij dat nu echt is.

Charade schreef:
    Een speler moet spelen waar hij het gelukkigste is. Of dat nou bij een kleine club is waar hij helemaal niets verdient of bij een topclub. Als hij lacht is zijn spel het best.

Dat bedoel ik.
    Al zit hij op de bank, als hij er met een glimlach zit en niet met een zuurpruimsmoel zit, ben ik ook blij.

Ik ook niet..

Life is a short trip

Daarom!

HAHAHA, nu lijkt het alsof Nikki zei van; ik ook, kom ik aan; ik ook niet. Hahaha ik bedoelde eigk die post daarboven.

Life is a short trip