• Haay iedereen,

    Ik heb sinds drie weken terug een nieuwe vriend,Hij is echt geweldig.
    Hij is lief,zorgzaam,eerlijk,grappig en nog veel meer.
    Iedereen zegt dat we een onwijs leuk stel zijn wat denken jullie?

    Foto

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 16:10 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Kan de foto niet zien :x


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik kan de foto niet zien?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik kan de foto niet zien? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb er een link van gemaakt omdat de foto niet zichtbaar was.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    De foto is niet zo duidelijk, maar dat maakt niet uit.
    Als jij hem leuk vind en hij jou ook is het goed he :D

    Awwwww (H)


    Happy Birthday my Potter!

    Hoe kan ik zeggen wat ik van jullie vind als ik jullie niet ken? : D
    Ik vind het maar schijnheilig om zoiets te zeggen over mensen die je niet kent : D


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Hoe kan ik zeggen wat ik van jullie vind als ik jullie niet ken? : D
    Ik vind het maar schijnheilig om zoiets te zeggen over mensen die je niet kent : D


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    As long as you're happy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Delirious schreef:
    Hoe kan ik zeggen wat ik van jullie vind als ik jullie niet ken? : D
    Ik vind het maar schijnheilig om zoiets te zeggen over mensen die je niet kent : D

    Hoezo is dat schijnheilig? Negatief gezien is het raar, positief gezien ben je goed in mensen inschatten. Maar schijnheilig?

    Delirious schreef:
    Hoe kan ik zeggen wat ik van jullie vind als ik jullie niet ken? : D
    Ik vind het maar schijnheilig om zoiets te zeggen over mensen die je niet kent : D


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Omentherise schreef:
    (...)
    Hoezo is dat schijnheilig? Negatief gezien is het raar, positief gezien ben je goed in mensen inschatten. Maar schijnheilig?


    Jullie hebben eigenlijk alle twee wel gelijk vind ik.
    somige mensen vinden het heel moeilijk om iemand in te schatten als die gene die persoon niet kent,En de ander vind het heel makkelijk.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 16:17 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Omentherise schreef:
    (...)
    Hoezo is dat schijnheilig? Negatief gezien is het raar, positief gezien ben je goed in mensen inschatten. Maar schijnheilig?

    Ik vind het gewoon schijnheilig als mensen over andere mensen zeggen: "Oooh jullie zijn zo'n mooi koppel!" terwijl ze hen beiden niet kennen. :]


    Has no one told you she's not breathing?

    uhm, op uiterlijk alleen kan ik niet zoveel zeggen maar jullie zien er wel gelukkig uit dus dan zouden jullie wel bij elkaar passen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    uhm, op uiterlijk alleen kan ik niet zoveel zeggen maar jullie zien er wel gelukkig uit dus dan zouden jullie wel bij elkaar passen.


    We zijn ook erg gelukkig :')


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.