• Ik ben een meisje als geen ander,
    ongewoon en bovenal niet normaal.
    Beeldschoon is wat ze me noemen, maar ik schep niet graag op
    dus houdt het op neutraal, het zit in me en maakt me tot wie ik ben.
    Want in ruil voor die schoonheid,
    verander ik elke zaterdag, klokslag twaalf uur in een monster.
    Die zijn weerga niet kent.

    Ik ben Everniss Isabel Saddington, afgekort tot Ever. Mensen zeggen dat ik een ylerion ben, een prachtige vogel nog groter dan een adelaar, met enorme, zilverkleurige vleugels. Maar deze mensen hebben het mis, ik ben een monster.


    Omdat mijn oude Draco Malfoy verhaal deze week nog eindigd, ga ik een nieuwe starten en daarvoor heb ik wel een aantal personages nodig, dus als jullie even tijd hebben, vul dit dan in?

    Informatie
    Ever Saddington is vijftien jaar oud, bijna zestien en zit in het vijfde leerjaar. Ze is één jaar jonger dan Draco en Harry en is ingedeeld bij Hufflepuff. Haar uiterlijk is die van Miley Cyrus. (:

    Nodig:
    # één vriendin uit Hufflepuff,
    Heeft geen vrienden, is iets anders dan de rest, niet bloedmooi, gewoon normaal,
    # Vriendin Draco Malfoy
    # 2 Aanhangers van vriendin Draco, uit Slytherin.
    # Leerlingen uit verschillende afdelingen, véél jongens!


    Om in te vullen
    Rol:
    Voornaam, bijnaam:
    Achternaam:
    Leeftijd, leerjaar:
    Afdeling en rede:
    Bloedsoort:
    Karakteromschrijving:
    Uiterlijk: Beschrijving en foto, (: ook met de naam erbij ajb.
    Toverstok en patronus:
    Familie:
    Overig: Alles wat jij nog belangrijk vind.

    Waarschuwen?

    Ik kies niet de eerste, maar de beste! Je mag zoveel rollen invullen, als je wilt. (:


    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 13:59 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik maak alvast een begin aan vriendin Draco, omdat ik die rol toch heel graag wil. Ik kan hem, wss, niet af maken. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendin Draco
    Voornaam, bijnaam: Aphrodite
    Naam Betekenis: Aprodite is de godin van onder andere de liefde, de schoonheid, de seksualiteit en de vruchtbaarheid.
    Achternaam: Vylore
    Leeftijd, leerjaar: Ze is 16 jaar, en zit in leerjaar 6
    Afdeling en rede: Aphrodite zit in Zwadderich, net zoals de rest van haar familie. Aphrodite is opgegroeid uit een familie die een hekel heeft aan modderbloedjes, halfbloedjes en vooral dreuzels.. Zo is ze met haat opgegroeid
    Bloedsoort: volbloed
    Karakteromschrijving: Aphrodite is een gemeen, en niet al te vriendelijk type. Ze is erg mysterieus en komt op een of andere manier achter alle geheimen van haar vijanden. Ze is iemand die niet vlug haar mond houdt, en duidelijk haar mening over iets, of een bepaald persoon laat weten. Egoïstisch is ook een slecht eigenschap van haar. Verder is Aphrodite iemand die vooroordelen neemt van personen. Als ze je dan al niet moet, zal dit ook niet gauw veranderen. Aphrodite is ook een erge doorzetter en geeft niet zomaar op. Aphrodite is in de menselijke wereld een echt feestbeest. en in het dagelijkse leven een flirtster.
    Uiterlijk:



    Hayden Panettiere

    Aphrodite Vylore heeft donkerblonde golvende haren. en Grijsgroene ogen. Ze heeft een mooi slank figuur en loopt bijna altijd heupwiegend op hakken(als het kan)Ook is ze is netjes maar gewaagd gekleed.
    Toverstok en patronus: 31cm Azijnhout met in de kern slangengif. Haar patronus een cobra slang.
    Familie:Aphrodite komt uit een strenge familie. Haar moeder Neferet en haar vader Thycen, maken het leven van Aphrodite niet zo makkelijk, ze word meer gezien als de assepoester in huis, dan hun eigen dochter. Haar tweelingzus Saphira is daar in tegen alles voor haar ouders. Haar ouders, met name haar vader denkt altijd verkeerd over dreuzels en modderbloedjes, en heeft er alleen maar slechte woorden voor. volgens hem doen ze altijd alles verkeerd, en is altijd alles hun schuld.
    Overig: Aphrodite Vylore, heeft een hekel aan kleine ruimtes, dit komt omdat haar ouders haar altijd opsluiten als ze iets verkeerd heeft gedaan.
    Waarschuwen ja is goed :)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 20:05 ]

    Wauw, Draakje is populair^^


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Wauw, Draakje is populair^^

    Tuurlijk is hij populair... het is draakje (:


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik vul in.


    Forlife.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Tuurlijk is hij populair... het is draakje (:


    Hahaha, (: Word moeilijk om te kiezen!

    Onevoice schreef:
    Ik vul in.


    Dankjewel!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Hahaha, (: Word moeilijk om te kiezen!

    Ik wens je veel succes.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Hahaha, (: Word moeilijk om te kiezen!
    Anders maak je van eentje de vriendin van Blaise (ik gebruik normaal de Nederlandse namen, maar Benno vind ik echt een vreselijke hondennaam. En hondennamen doen me denken aan een of andere dude die mij blijkbaar leuk vond en een beetje eng werd, dus nee.. geen hondennamen meer). Of wordt Draco gewoon een zieke player. Of wordt Draco gekloond.
    Misschien wordt het ook wel tijd dat Korzel en Kwast interesse tonen in het andere geslacht, of wordt Patty spontaan lesbisch.
    Je hebt heel veel mogelijkheden :Y)

    (Nee, never mind. Luister maar niet naar mij. Ik lul onzin)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Rol: 2 Aanhangers van vriendin Draco, uit Slytherin.
    Voornaam, bijnaam: Jessica - Jessie (Blonde meisje) | Katelynn - Kate (Donkere haren)
    Achternaam: Gaverwood
    Leeftijd, leerjaar: 16 jaar
    Afdeling en rede: Slytherin. Jessie en Kate komen uit een puur volbloed familie. Hun hele familie heeft dan ook bij Slytherin gezeten. Het is dan ook geen uitzondering dat deze twee meiden hetzelfde geslepen karakter hebben van hun voorouders. Ze zijn zeer slim en zeer doelgericht. Als ze een doel voor ogen hebben zullen ze die ook bereiken, al moeten ze over lijken.
    Bloedsoort: Volbloed
    Karakteromschrijving: Jessie kan je wel als de vrolijkste van de twee benoemen. Ze is goedlachs en houdt af en toe wel eens van een grap. Het liefst haalt ze een smerige grap uit met leerlingen van de andere afdelingen. Schuldig zal ze haar nooit voelen, als ze maar goed kan lachen. Jessie is ook heel pienter en heeft ook altijd alles gezien en gehoord. Ze vindt het geweldig om een sappige roddel te starten. Jessie handelt ook zeer doelgericht. Ze zal nooit iets zeggen of doen zonder dat zij er iets positief aan overhoudt.
    Ook al lijkt het alsof Jessie alleen maar koelbloedig en kil is, heeft Jessie wel degelijk een hart. Ze weet wanneer het teveel is en weet dan ook meteen te stoppen. Ze heeft namelijk nog geen enkele opmerking of straf op haar naam staan. En Jessie geeft ook enorm veel om haar tweelingzus Kate. Kate was als 7e jarige zeer ziek geworden en Jessie heeft nooit van haar zijde geweken. Ze vond het verschrikkelijk om haar zus zo te zien lijden.
    Kate is in tegenstelling van haar zus een zeer hard en koppig meisje. Ze houdt helemaal niet van grappen en lacht ook zelden. Wat ze wel met haar zus gemeen heeft is het doelgericht handelen. Ze zal er alles aan doen om iets te bereiken en in tegenstelling van Jessie weet Kate niet wanneer ze te ver gaat en ze moet stoppen. Gelukkig is Jessie er dan om haar tegen te houden. Kate heeft enorm veel aan Jessie en wilt haar ook nooit teleurstellen.
    Deze twee zussen zul je ook nooit apart zien. Ze gaan overal samen heen, van naar de les tot samen naar de wc.
    Uiterlijk: Jessie heeft geverfde licht blonde haren, dat heeft ze vooral gedaan omdat ze dan vond dat haar donker grijze ogen dan beter uitkomen.
    Kate houdt liever haar donkere haren omdat het haar heel streng maakt.
    Voor de rest lijken de zussen als twee druppels op elkaar. Ze hebben allebei een klein postuur en dezelfde vormen. Hun gezicht is ook identiek hetzelfde. Jessie haat haar spitse neus, maar Kate stoort er zich veen minder aan. Buiten hun gewaad hebben de zussen qua kledingstijl dezelfde stijl. Ze houden van donkere tinten, zoals zwart, grijs, bruin, donker paar en groen. Vaak dragen ze simpele shirts met een zwart vestje over. Daaronder dragen ze altijd een simpele jeansbroek.


    - The veronicas
    Toverstok en patronus: De zussen hebben bijna een identieke stok. 24cm lang, uit Eik gesneden met als kern drakenbloed. Het kleine verschil is dat Jessie haar stok licht buigbaar is.
    De patronus van Jessie is een Senegal-ijsvogel.
    De patronus van Kate is een diamantratelslang.
    Familie: Jessie en Kate komen uit een strenge en strikte volbloed familie. Ze zijn zeer streng opgevoed en daar hebben ze in hun jeugd enorm onder geleden. Ze mochten nooit buitenspelen met andere kinderen, want die waren niet goed genoeg voor hun. De zussen hadden alleen maar elkaar. Hun ouder hadden zelf een speciaal dieet voor hun kinderen uitgevonden. Ze brouwden allerlei speciale drankjes en dit mochten ze alleen maar drinken. Maar Kate is juist van die drankjes zeer ziek geworden. Het leek wel of die drankjes al het leven uit haar zoog. De zussen weten nog altijd niet wat voor kruiden ze daarin hebben gedaan, maar die speciale drankjes van hun moeder hebben ze al lang afgezworen. Jessie en Kate hebben ook geen broers of zussen.
    Overig: -
    Waarschuwen? Jeps ;D

    Ik wil morgen ook wel rollen invullen voor leerlingen (Jongens).


    Forlife.

    Rol: (zelfverzonnen) dromertje van de school/ gewoon n vriendin van everniss
    Voornaam, bijnaam: Michelle
    Achternaam: Monclare
    Leeftijd, leerjaar: 16, 5de leerjaar
    Afdeling en rede: Hufflepuf, ze is slim maar doet er weinig mee ze is trouw aan haar vrienden en familie en werkt hard.
    Bloedsoort: volbloed
    Karakteromschrijving: Michelle is een echte dromer ze doet geen vlieg kwaad, ze is altijd vrolijk en lacht altijd ookal voelt ze zich niet goed/sip, mensen denken vaak dat ze niet zo slim is maar eigenlijk weet ze heel veel en heeft een hoog iq maar omdat ze vaak zo dromerig is merkt niemand dat, ze is ook een stille luisteraar ze weet van bijna alle leerlingen wel iets maar ze zou er niet mee te koop gaan lopen als al die populaire meiden.
    Uiterlijk:


    ariana grande

    michelle heeft een liefelijk uiterlijk ze heeft grote bruine ogen en een lengte van 1.65 ze heeft lange rode haren.

    Toverstok en patronus: haar toverstok is 23.5 cm beukenhout kern: eenhoornhaar haar patronus is ook een eenhoorn
    Familie:
    Overig: michelle is een transmagier maar ze weet nog niet goed hoe ze het moet gebruiken ze gebruikt het alleen om haar haar rood te houden en om van haarlengte te wisselen, je merkt het alleen aan haar haar als ze bijv droevig is dan word haar rode haar doffer (ze wil het allemaal nog wel onder de knie krijgen)
    ookal is ze een heel aardig meisje door haar dromerige gedrag maakt ze niet zoveel vrienden maar ze heeft een muisje (mimie) en die heeft ze betovert dus daar praat ze wel veel mee
    Waarschuwen? nope ik neeem abboooo :)

    je mag nog aan de rol verander zou het leuk vinden als je hem gebruikt

    xx


    Be yourself, before you forget who that is.

    Rol: Vriendinnetje van Draco. (:
    Voornaam, bijnaam: Santana is haar voornaam. Deze naam lijkt ontzettend veel op de naam van Satan en dit is waar velen haar ook mee aanspreken. Ze vindt het niet leuk, omdat ze zichzelf het beste en liefste meisje vindt. Haar volledige naam is Santana Bonnie Lianna.
    Achternaam: Avigo. Deze achternaam is niet Brits, maar Italiaans. Dit komt omdat haar vader én moeder alle twee Italiaanse zijn.
    Leeftijd, leerjaar: Santana zit in het zesde leerjaar met een leeftijd van zeventien. Ze is een keer blijf zitten, in het derde leerjaar. Ze is jarig op 4 September.
    Afdeling en rede: Het is vrij logisch dat Santana is ingedeeld bij Slytherin. Toch is de haat van modderbloedjes en bloedverraders niet de voornaamste reden. Vooral het feit dat Santana totaal niet trouw is aan haar vrienden en zelfs niet aan haar vriendje, maakt haar een ware Slytherin. Ze laat ook het liefste anderen haar vuile klusjes doen en zorgt ervoor dat ze zelf nooit iets hoeft te doen wat ze niet wil.
    Bloedsoort:
    Karakteromschrijving:
    Uiterlijk: Beschrijving en foto, (: ook met de naam erbij ajb.
    Toverstok en patronus:
    Familie:
    Overig: Alles wat jij nog belangrijk vind.
    Waarschuwen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eurydice schreef:
    (...)Anders maak je van eentje de vriendin van Blaise (ik gebruik normaal de Nederlandse namen, maar Benno vind ik echt een vreselijke hondennaam. En hondennamen doen me denken aan een of andere dude die mij blijkbaar leuk vond en een beetje eng werd, dus nee.. geen hondennamen meer). Of wordt Draco gewoon een zieke player. Of wordt Draco gekloond.
    Misschien wordt het ook wel tijd dat Korzel en Kwast interesse tonen in het andere geslacht, of wordt Patty spontaan lesbisch.
    Je hebt heel veel mogelijkheden :Y)

    (Nee, never mind. Luister maar niet naar mij. Ik lul onzin)


    Haha, ik zal sowieso de leuke personages eruit halen hoor, (: En ik gebruik ook altijd de Engelse namen! Nou, Korzel en Kwast zullen vast wel enige interesse tonen, maar met hun uiterlijk weet ik nou niet of ze wel iemand kunnen krijgen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: VRIENDIN MALFOY! (:
    Voornaam: Michelle
    Bijnaam: Redhead
    Achternaam: Frye
    Leeftijd, leerjaar: 16, 6e leerjaar.
    Afdeling en reden: Slytherin, dit omdat Michelle sinds jongs af aan al sluwe trekjes had. Ook had ze een ontzettend sterk doorzettingsvermogen en een grote wil. Ze zou alles voor haar doel overhebben. Natuurlijk, zat Slytherin in haar bloed, aangezien haar beide ouders in deze afdeling hadden plaats genomen.
    Bloedsoort: Volbloed.
    Karakteromschrijving: Michelle, kan lief zijn tegen de mensen om wie ze geeft, maar heeft heel veel moeite om dit te uiten. Ze doet wel haar best, maar kan slecht omgaan met geven en vooral met nemen. Ze wil afstandelijk zijn van iedereen, ze wil niet dat ze van mensen afhankelijk wordt. Het liefst houd Michelle zich op de achtergrond, ze houd niet echt van veel aandacht. Hierdoor is ze ook best wel een stil meisje, die de kat uit de boom kijkt.
    Uiterlijk: Beschrijving en foto, (: ook met de naam erbij ajb.


    Michelle is een bloedmooi meisje, wat ook erg terug te zien is bij haar in de familie. Ze heeft rood geverfd haar en rood/bruine heldere ogen. Haar huidskleur heeft sinds baby af aan altijd wel al een teint gehad. Dit was afkomstig van haar moeders kant. Haar zachtroze volle lippen, zijn de droom van iedere jongen. Ze heeft een slank, mooi postuur en is fijn gebouwd. Door haar schoonheid - wat ze ergens van haarzelf ook wel weet - is ze veel met haar uiterlijk bezig.
    Ariana Grande.
    Toverstok: Eikenhout, feniksveer, 23,4
    Patronus: Een feniks.
    Familie: Achter elk persoon zit een verhaal én ookal lijkt het alsof Michelle alles heeft, heeft ook zij zo haar problemen. Ze heeft haar ouders verloren, toen ze erg jong was. Waar haar ouders heen zijn, weet niemand. Ook weet niemand of ze nog wel in leven zijn, want toen Michelle net drie jaar oud was, zijn ze van de aardbodem verdwenen. Vele denken dat haar ouders haar hebben achtergelaten om zich te voegen bij de Death Eaters van Voldemort. Michelle zelf weet niet wat ze hiervan moet geloven, ze is opgevoed door haar dreuzel oma en hier kwam het nooit ter sprake. Dit is dan dus ook altijd een gevoelig onderwerp bij haar gebleven.
    Waarschuwen?: Héél graag! (:

    Guuuuys, ik heb echt niet allemaal de vriendin van Draco nodig, dus ik zou het fijn vinden als er nog een paar een jongensrol aanmaken, sinds die van groot belang zijn. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik maak wel een jongensrol (:
    Maar ik moet eerst boodschappen doen ><'


    Carry me away, I hope that you don't break.