• Wanneer krijgt Spongebob Squarepants zijn vaarbewijs? Is het al gebeurd of moet het noch gebeuren. Gaat het ooit gebeuren?
    What do you guys think?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Volgens mij had hij ooit wel een vaarbewijs gekregen, maar werd die toen afgepakt, geloof ik. Arme Spongie =(


    “Love is a contradiction.”

    Laat hem maar lopend, dat is al gevaarlijk genoeg :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spongebob is dom hij houdtno an de speelgoed winkel maar hij ma al wel z'n vaarbwijs halen? In Amerika mag dat denk ik op je 16e ofzo? Maar wie vind de speelgoedwinkel dan nog leuk. Dus: spongbob gaat hem nooit halen want hoe hou hij ook is hij krijgt nooit verstand en groeit nooit op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Spongebob is dom hij houdtno an de speelgoed winkel maar hij ma al wel z'n vaarbwijs halen? In Amerika mag dat denk ik op je 16e ofzo? Maar wie vind de speelgoedwinkel dan nog leuk. Dus: spongbob gaat hem nooit halen want hoe hou hij ook is hij krijgt nooit verstand en groeit nooit op.


    Don't be so rude to Spongebob! It mades me cry.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik had vandaag de hele dag een spongebob t-shirt aan, lol. Spongebob gaat nooit zijn vaartbewijs halen omdat dat een deel is van de seizoenen. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hij had het ooit gekregen, maar het werd hem terug afgenomen (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Arme Spongebob :'(


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nooit :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb het idee dat hij dat nooit gaat halen.


    I am an idiot, I move.

    NYC schreef:
    Spongebob is dom hij houdtno an de speelgoed winkel maar hij ma al wel z'n vaarbwijs halen? In Amerika mag dat denk ik op je 16e ofzo? Maar wie vind de speelgoedwinkel dan nog leuk. Dus: spongbob gaat hem nooit halen want hoe hou hij ook is hij krijgt nooit verstand en groeit nooit op.


    Die kerel is ook al heel oud.. ergens in de 30 ofzo.. las ik ergens weet alleen niet meer waar


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Die kerel is ook al heel oud.. ergens in de 30 ofzo.. las ik ergens weet alleen niet meer waar



    Nee 25.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 0:42 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Farasha schreef:
    (...)


    Nee 25.


    Alsnog oud


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had ooit ergens gelezen/gehoord dat hij na een heleboel keren afrijden gewoon zijn vaarbewijs heeft gekregen, omdat mevrouw Puff gek van hem werd. Ik weet niet of dat waar is.

    Apophis schreef:
    Ik had ooit ergens gelezen/gehoord dat hij na een heleboel keren afrijden gewoon zijn vaarbewijs heeft gekregen, omdat mevrouw Puff gek van hem werd. Ik weet niet of dat waar is.


    Ex astris, sciencia

    Spongebob mag geen vaarbewijs halen, want is de aflevering dat ie ze examen gaat doen, heeft ie een leuke eenwieler