• Ben ik nou serieus de enige die al dit Harry Potter gedoe de laatste tijd vreselijk irritant vind?
    Ik word helemaal gestoord met al die topics erover en die stomme afdelingen en mensen die gaan denken dat ze echt bij zo'n afdeling horen.

    Dus ben ik nou de enige? (no_chears)

    Mensen stel je niet aan. Ik zeg niet dat jullie ermee op moeten houden, dat staat helemaal nergens.

    HAHAHA ik lach me alleen maar dood om wat jullie zeggen. Of ik nou 'gemeen' ben of niet :W

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:39 ]


    -

    Progeny schreef:
    Oké ik herhaal even.
    Punt een: Het heeft absoluut niets te maken met clubjesvorming, want IEDEREEN mag erbij. Dus dat wil ik niet meer horen, pure onzin.:'D

    Punt twee: De mensen die er aan meedoen (waaronder ik, die eigenlijk helemaal niet zoveel van HP weet) vinden het leuk. Gun hen dat plezier! Als je het niet leuk vind, negeer je het.

    Ik kan het niet negeren, zo ben ik niet (bloos)


    -

    Kom dan sneller uit je puberteit ofzo, want je kinderachtigheid irriteert mij echt. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Progeny schreef:
    Oké ik herhaal even.
    Punt een: Het heeft absoluut niets te maken met clubjesvorming, want IEDEREEN mag erbij. Dus dat wil ik niet meer horen, pure onzin.:'D

    Punt twee: De mensen die er aan meedoen (waaronder ik, die eigenlijk helemaal niet zoveel van HP weet) vinden het leuk. Gun hen dat plezier! Als je het niet leuk vind, negeer je het.


    Ik vind dat je groot gelijk hebt, het enige probleem is dat er mensen zijn die anderen geen plezier gunnen of willen gunnen. Ik weet ook niet waarom... Misschien niks te doen of zo?


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik kan het niet negeren, zo ben ik niet (bloos)


    Dan kan ik punt een vast wegstrepen, daar heb je niets over te zeggen, dus ik neem aan dat je het daar op zijn minst mee eens zijn?

    En goh, dan negeer je het niet, ook best. Maar laat ons tenminste even lekker doen.:'D


    everything, in time

    Captain schreef:
    Kom dan sneller uit je puberteit ofzo, want je kinderachtigheid irriteert mij echt. :')

    Ik heb geen haast. (bloos)


    -

    Progeny schreef:
    (...)

    Dan kan ik punt een vast wegstrepen, daar heb je niets over te zeggen, dus ik neem aan dat je het daar op zijn minst mee eens zijn?

    En goh, dan negeer je het niet, ook best. Maar laat ons tenminste even lekker doen.:'D

    Ja ik weet ook heus wel dat het geen groepjes vorming is, toen ik dat zei was het ook niet serieus bedoeld. Dus ik ben het daar ook wel mee eens.

    Ik laat jullie toch ook? Jullie reageren hier zelf op en ik reageer gewoon weer daar op :'D

    En ik heb die filter al ingesteld, ik dacht dat die topics bij harry potter stonden en dat forum gedeelte wou ik niet weg hebben. Maar het staat bij offtopic dus dat heb ik weggeklikt. KLAAR


    -

    Beatles schreef:
    (...)

    Ik vind dat je groot gelijk hebt, het enige probleem is dat er mensen zijn die anderen geen plezier gunnen of willen gunnen. Ik weet ook niet waarom... Misschien niks te doen of zo?

    Geen sociaal leven/bitterheid/ze zijn gewoon idioot? :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Geen sociaal leven/bitterheid/ze zijn gewoon idioot? :')


    dit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Genius schreef:
    (...)
    Ja ik weet ook heus wel dat het geen groepjes vorming is, toen ik dat zei was het ook niet serieus bedoeld. Dus ik ben het daar ook wel mee eens.

    Ik laat jullie toch ook? Jullie reageren hier zelf op en ik reageer gewoon weer daar op :'D

    En ik heb die filter al ingesteld, ik dacht dat die topics bij harry potter stonden en dat forum gedeelte wou ik niet weg hebben. Maar het staat bij offtopic dus dat heb ik weggeklikt. KLAAR


    Je reageert anders wel heftig om het niet serieus te bedoelen. ;') Maar misschien komt dat maar zo over bij mij.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Genius schreef:
    (...)
    Ja ik weet ook heus wel dat het geen groepjes vorming is, toen ik dat zei was het ook niet serieus bedoeld. Dus ik ben het daar ook wel mee eens.

    Ik laat jullie toch ook? Jullie reageren hier zelf op en ik reageer gewoon weer daar op :'D

    En ik heb die filter al ingesteld, ik dacht dat die topics bij harry potter stonden en dat forum gedeelte wou ik niet weg hebben. Maar het staat bij offtopic dus dat heb ik weggeklikt. KLAAR


    Nou, wat is je hele probleem dan?
    Jij ziet de topics niet meer en je wil ons best laten. KLAAR

    Trouwens, mijn post was sowieso niet alleen tegen jou bedoeld, want er waren meer mensen die hier gingen zeiken over clubjesvorming.


    everything, in time

    Beatles schreef:
    (...)

    Je reageert anders wel heftig om het niet serieus te bedoelen. ;') Maar misschien komt dat maar zo over bij mij.

    Ik moet toch wat doen om het levend te houden hier op Q, dus dan maar zo (:


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik moet toch wat doen om het levend te houden hier op Q, dus dan maar zo (:


    Als het hier niet levend genoeg voor je is, vertrek dan? ;') Niemand houdt je tegen. Misschien vind je iets dat levendiger is.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:45 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Progeny schreef:
    (...)

    Nou, wat is je hele probleem dan?
    Jij ziet de topics niet meer en je wil ons best laten. KLAAR

    Trouwens, mijn post was sowieso niet alleen tegen jou bedoeld, want er waren meer mensen die hier gingen zeiken over clubjesvorming.

    Mijn probleem staat in het begin bericht van dit topic, ik kwam gewoon even vertellen wat ik vond. :'D


    -

    Beatles schreef:
    (...)

    Als het hier niet levend genoeg voor je is, vertrek dan? ;') Niemand houdt je tegen.

    Weet ik, maar helaas kom ik altijd weer terug naar Q (: Dus jullie zijn nog lang niet van me af. He wat jammer nou.


    -

    :'(


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.