• Ben ik nou serieus de enige die al dit Harry Potter gedoe de laatste tijd vreselijk irritant vind?
    Ik word helemaal gestoord met al die topics erover en die stomme afdelingen en mensen die gaan denken dat ze echt bij zo'n afdeling horen.

    Dus ben ik nou de enige? (no_chears)

    Mensen stel je niet aan. Ik zeg niet dat jullie ermee op moeten houden, dat staat helemaal nergens.

    HAHAHA ik lach me alleen maar dood om wat jullie zeggen. Of ik nou 'gemeen' ben of niet :W

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:39 ]


    -

    Captain schreef:
    (...)
    Leuk om jou erbij te hebben, hehe, ook al ben je niet al te actief. ^^


    dankje _O_


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Genius schreef:
    (...)
    Hahahahaha whatever (:

    Zie je, als jij het zo leuk vindt om je zo onverschillig en achterbaks op te stellen dan moet je maar ook geen moeite hebben met Harry Potter fans die overdreven bezig zijn. Als je alleen jezelf ziet, dan is dat niet zo'n groot probleem, veronderstel ik.


    Where there is a sea there are pirates...

    Eigenlijk is dit topic stiekem best grappig om te lezen XD

    Maar OT, ben ik het eens met Captain en zo, een topic hierover aanmaken is een beetje zinloos, er veranderd toch niets.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    Eigenlijk is dit topic stiekem best grappig om te lezen XD

    Maar OT, ben ik het eens met Captain en zo, een topic hierover aanmaken is een beetje zinloos, er veranderd toch niets.

    Dat hoeft ook helemaal niet, dat zeg ik toch ook nergens. Ik vroeg me alleen af of ik de enige was of niet omdat dat zo leek. Damn jullie gaan altijd woorden erbij verzinnen :W


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dat hoeft ook helemaal niet, dat zeg ik toch ook nergens. Ik vroeg me alleen af of ik de enige was of niet omdat dat zo leek. Damn jullie gaan altijd woorden erbij verzinnen :W


    Nu weet je het. Je bent niet de enige. ;')


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Genius schreef:
    (...)
    Dat hoeft ook helemaal niet, dat zeg ik toch ook nergens. Ik vroeg me alleen af of ik de enige was of niet omdat dat zo leek. Damn jullie gaan altijd woorden erbij verzinnen :W


    Sorry o.o *gaat op haar knieen* vergeef mij?

    Toch was dit topic stiekem grappig :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wij verzinnen niks. Je maakt een topic waar je letterlijk zegt dat het je irriteert: Ik word helemaal gestoord met al die topics erover en die stomme afdelingen en mensen die gaan denken dat ze echt bij zo'n afdeling horen.
    En dan ga je op een wonderbaarlijke manier NIET verwachten dat mensen zich aangevallen gaan voelen of dat ze zich tégen jou mening gaan keren?
    Wake up.


    Where there is a sea there are pirates...

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Sorry o.o *gaat op haar knieen* vergeef mij?

    Toch was dit topic stiekem grappig :Y)

    Nee ik doe niet aan vergeven :'D


    -

    You are sort of mean o.o so.. i don't like you en ik ga nu terug naar deze topic lezen :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Captain schreef:
    Wij verzinnen niks. Je maakt een topic waar je letterlijk zegt dat het je irriteert: Ik word helemaal gestoord met al die topics erover en die stomme afdelingen en mensen die gaan denken dat ze echt bij zo'n afdeling horen.
    En dan ga je op een wonderbaarlijke manier NIET verwachten dat mensen zich aangevallen gaan voelen of dat ze zich tégen jou mening gaan keren?
    Wake up.

    Lol dat mensen zich aangevallen voelen of wat dan ook was te verwachten, dat maakt me ook niks uit. En ik ben wakker, anders kon ik dit ook niet typen (clown)


    -

    VampyreAngel schreef:
    You are sort of mean o.o so.. i don't like you en ik ga nu terug naar deze topic lezen :D

    Ik ben niet gemeen, ik zeg enkel wat ik denk :'D


    -

    Monkeyslut schreef:
    Ik vind het als HP-fan niet erg, maar ik kan wel snappen dat het irritant is voor anderen. Ik vond het forum ook echt verschrikkelijk toen je in elk topic wel iets over Bieber las. Maar ik probeerde gewoon wat van die topics weg te blijven.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Wow, wat een geestige opmerking, slimmer kan gewoon niet. :8


    Where there is a sea there are pirates...

    Oké ik herhaal even.
    Punt een: Het heeft absoluut niets te maken met clubjesvorming, want IEDEREEN mag erbij. Dus dat wil ik niet meer horen, pure onzin.:'D

    Punt twee: De mensen die er aan meedoen (waaronder ik, die eigenlijk helemaal niet zoveel van HP weet) vinden het leuk. Gun hen dat plezier! Als je het niet leuk vind, negeer je het.


    everything, in time

    Captain schreef:
    Wow, wat een geestige opmerking, slimmer kan gewoon niet. :8

    Ik hoef toch ook geen slimme opmerking te geven.


    -