• Ben ik nou serieus de enige die al dit Harry Potter gedoe de laatste tijd vreselijk irritant vind?
    Ik word helemaal gestoord met al die topics erover en die stomme afdelingen en mensen die gaan denken dat ze echt bij zo'n afdeling horen.

    Dus ben ik nou de enige? (no_chears)

    Mensen stel je niet aan. Ik zeg niet dat jullie ermee op moeten houden, dat staat helemaal nergens.

    HAHAHA ik lach me alleen maar dood om wat jullie zeggen. Of ik nou 'gemeen' ben of niet :W

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:39 ]


    -

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja je komt soms wat... gemeen over, laat ik het zo zeggen.
    Maar oké.

    Ja dat weet ik ook wel :'D


    -

    Nou op Quizlet zie ik niet zo veel.
    Maar algemeen wordt er veel over gepraat nu, op Tumblr bv.
    Nu de films zijn geëindigd, eindigt nu echt bijna alles van HP. Ik bedoel, de boeken vonden al een paar jaar geleden het einde en nu de films. Man, het eerste boek was uitgegeven op 1997. Mensen lazen die al van hun kindertijd. Sommige groeiden daarmee op. De eerste film kwam van 2001. Zovele mensen hebben daar zoveel herinneringen aan, en nu de films ook voorbij zijn, dan ... ja. Ik snap dat daar hevig over gepraat wordt, want de Harry Potter series waren echt heelveel voor me en voor een paar andere mensen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    PrincesSnape schreef:
    Jep. :P


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Genius schreef:
    (...)
    . < that's the point.

    Stiekem vond ik dit een geniaal antwoord.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Misschien is dat hun manier van omgaan met verlies?


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    (...)
    Jawel, dat zeiden wel mensen. Er bestaat zoiets als een inbox (bloos)

    Nou ja, zij zeggen het tenminste privé, en niet op een openbare forum, omdat dat namelijk respectloos is, dat kan ik je wel vertellen. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Je hebt gelijk.
    Het word bloedirritant.


    Your make-up is terrible

    ik ben zelf een van die freaky fans maar echt actief meedoen met die topic laat ik uit maar je bent een Gm, stel een filter in en opgelost :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    ik ben zelf een van die freaky fans maar echt actief meedoen met die topic laat ik uit maar je bent een Gm, stel een filter in en opgelost :'D

    Leuk om jou erbij te hebben, hehe, ook al ben je niet al te actief. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Mensen, het gaat denmk vooral voer de common rooms, niet over de andere topics over Harry Potter. De ene keer is het JB, nu HP en later weer wat anders.

    Alleen die common rooms zijn (vinden sommige en ik ook) wat overdreven :Y)
    Maarja, ik vond het ook idioot dat 'vriendinnen' toverstokken gingen maken om een tovergevecht te houden. (Ze zijn like 14 en 15.. ;l)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:16 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Mensen, het gaat denmk vooral voer de common rooms, niet over de andere topics over Harry Potter. De ene keer is het JB, nu HP en later weer wat anders.

    Alleen die common rooms zijn (vinden sommige en ik ook) wat overdreven :Y)
    Maarja, ik vond het ook idioot dat 'vriendinnen' toverstokken gingen maken om een tovergevecht te houden. (Ze zijn like 14 en 15.. ;l)



    Ik snap het probleem van die common rooms niet? Leg me dat eens uit. Want diegene die eraan meedoen vinden het blijkbaar leuk en diegene die er niet aan meedoen negeren het of ze zetten hun filter op. Wat maakt het uit, het is toch maar een topic zoals andere topics?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Captain schreef:
    (...)
    Nou ja, zij zeggen het tenminste privé, en niet op een openbare forum, omdat dat namelijk respectloos is, dat kan ik je wel vertellen. (:

    Hahahahaha whatever (:


    -

    Cloudburst schreef:
    (...)


    Ik snap het probleem van die common rooms niet? Leg me dat eens uit. Want diegene die eraan meedoen vinden het blijkbaar leuk en diegene die er niet aan meedoen negeren het of ze zetten hun filter op. Wat maakt het uit, het is toch maar een topic zoals andere topics?


    Het idee van weer clubjes vormen? Gewoon te obsessed..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Het idee van weer clubjes vormen? Gewoon te obsessed..?


    Op Q gebeurt het vaak dat fans elkaar opzoeken (dat is juist een leuke eigenschap aan Q). En iemand die geen Harry Potter fan is heeft er toch geen last van dat de fans een common room hebben? En te obsessed, dat is jouw mening, voor de fans is dat blijkbaar niet zo. Ik heb al veel topics gezien die ik vlugger te obsessed zou noemen dan deze, en dan nog; wat maakt het uit? Schaadt het iets of iemand? Nee toch.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Op Q gebeurt het vaak dat fans elkaar opzoeken (dat is juist een leuke eigenschap aan Q). En iemand die geen Harry Potter fan is heeft er toch geen last van dat de fans een common room hebben? En te obsessed, dat is jouw mening, voor de fans is dat blijkbaar niet zo. Ik heb al veel topics gezien die ik vlugger te obsessed zou noemen dan deze, en dan nog; wat maakt het uit? Schaadt het iets of iemand? Nee toch.

    Precies, we zijn zelfs vrienden met andere 'groepjes', we sluiten ze helemaal niet uit. Het is gewoon een manier om je tijd op Q nog leuker door te brengen, het is er niet omdat we ruzie willen maken. Ruzie komt juist van mensen die de fun gaan verpesten.


    Where there is a sea there are pirates...