• Thriller # Onbekende personen # Romantiek



    Proloog

    'Dwing me niet je pijn te doen, Riona.’ Zijn stem klonk dreigend, maar desondanks ook liefhebbend waarschuwend. In het openbaar zou hij het nooit laten blijken, maar ze was zijn favoriete meisje die hij voor de rest van zijn leven aan zijn zijde wou hebben. En juist daarom probeerde hij haar nu te overtuigen haar benen voor hem te spreiden.
    ‘Laat me dan eerst bij mijn baby.’ Koppig staarde ze hem aan. Ze zou niet toegeven aan zijn verlangens als zij haar zin niet kreeg. Nog geen jaar geleden had ze Conner een meisje gebaard, maar sinds de dag van de geboorte had ze Bellona niet meer te zien gekregen. Conner weigerde zelfs haar wens om haar kind zelf te zogen.
    ‘Je weet hoe ik daarover denk.’ Zijn stem klonk plots erg kil, het volgende moment duwde hij haar benen uit elkaar. Gillend probeerde ze zich uit zijn greep te rukken, maar hij was veel te sterk voor haar. (...)




    Hoofdstuk 1
    Hoofdstuk 2



    De man moet worden getraind voor de oorlog
    en de vrouw voor de ontspanning van de strijder.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 15:56 ]

    Ik heb t/m hoofdstuk 18 gelezen... Maar ik weet niet. Ik mag de hoofdpersonage gewoon niet. Ik vind 'r vervelend, irritant. Als de hoofdpersonage dat nou was in mindere mate, had ik wel verder gelezen, want verder is het een heel gaaf verhaal ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb t/m hoofdstuk 18 gelezen... Maar ik weet niet. Ik mag de hoofdpersonage gewoon niet. Ik vind 'r vervelend, irritant. Als de hoofdpersonage dat nou was in mindere mate, had ik wel verder gelezen, want verder is het een heel gaaf verhaal ^^

    Volgens mij gooit DirtyGame haar eigen karakter in het spel, haha. Maar ik mag het hoofdpersonage wel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb t/m hoofdstuk 18 gelezen... Maar ik weet niet. Ik mag de hoofdpersonage gewoon niet. Ik vind 'r vervelend, irritant. Als de hoofdpersonage dat nou was in mindere mate, had ik wel verder gelezen, want verder is het een heel gaaf verhaal ^^


    Omdat ze zo opstandig is in het begin? ^^

    Penguin schreef:
    (...)
    Volgens mij gooit DirtyGame haar eigen karakter in het spel, haha. Maar ik mag het hoofdpersonage wel.


    Mijn karakter vind je in elk verhaal van me terug :Y)
    Thanks (:

    @DirtyGame:
    Jep XD Ik kan daar niet tegen, ik heb nu ongeveer 4 jaar ervaring in dat wereldje en zo erg tegenstribbelen is so annoying XD
    -> Besides that, haar gevoelens en ideeën slaan heel snel om. Hoort bij de beginfase, maar dat is ook iets waar ik me aan erger XD

    Is ze al wat minder opstandig in hoofdstuk 68 (cat)?

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 23:12 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    @DirtyGame:
    Jep XD Ik kan daar niet tegen, ik heb nu ongeveer 4 jaar ervaring in dat wereldje en zo erg tegenstribbelen is so annoying XD
    -> Besides that, haar gevoelens en ideeën slaan heel snel om. Hoort bij de beginfase, maar dat is ook iets waar ik me aan erger XD

    Is ze al wat minder opstandig in hoofdstuk 68 (cat)?


    4 jaar ervaring in dat wereldje? Ik denk dat je nu denkt aan I'm Fuckable, maar The Sadist Nation heeft daar niet echt iets mee te maken.
    Daarmee bedoel ik dat het niet over BDSM gaat, tenminste ik denk dat je 'dat wereldje' bedoelt.
    En ja, haar gevoelens en ideeën slaan snel om omdat ze verward is... In hoofdstuk 68 is ze al een stuk zekerder van wie ze is en wat ze wil zijn in haar positie (:

    DirtyGame schreef:
    (...)

    4 jaar ervaring in dat wereldje? Ik denk dat je nu denkt aan I'm Fuckable, maar The Sadist Nation heeft daar niet echt iets mee te maken.
    Daarmee bedoel ik dat het niet over BDSM gaat, tenminste ik denk dat je 'dat wereldje' bedoelt.
    En ja, haar gevoelens en ideeën slaan snel om omdat ze verward is... In hoofdstuk 68 is ze al een stuk zekerder van wie ze is en wat ze wil zijn in haar positie (:

    Ik begrijp wel wat ze bedoelt. Sommige personages zijn gewoon veel te bitchy om aantrekkelijk te zijn voor de lezer. Het zijn soms van die meisjes die gewoon niet even kunnen stilstaan en nadenken over wat ze doen en wat ze moeten doen en wat ze beter nìet moeten doen. En ze nemen te snel van die overhaaste beslissingen en gaan er ook veel te hard mee in omdat ze er onzeker over zijn, en ze willen gewoon bewijzen dat zij gelijk hebben en al de rest niet terwijl dat niet zo is.
    Vooral personages die rot gaan doen tegen heel hun omgeving en er niet gewoon iets van proberen te maken, daar kan ik echt niet tegen. :'D
    Maar ik heb het nog niet gelezen, ik ga eens checken.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik begrijp wel wat ze bedoelt. Sommige personages zijn gewoon veel te bitchy om aantrekkelijk te zijn voor de lezer. Het zijn soms van die meisjes die gewoon niet even kunnen stilstaan en nadenken over wat ze doen en wat ze moeten doen en wat ze beter nìet moeten doen. En ze nemen te snel van die overhaaste beslissingen en gaan er ook veel te hard mee in omdat ze er onzeker over zijn, en ze willen gewoon bewijzen dat zij gelijk hebben en al de rest niet terwijl dat niet zo is.
    Vooral personages die rot gaan doen tegen heel hun omgeving en er niet gewoon iets van proberen te maken, daar kan ik echt niet tegen. :'D
    Maar ik heb het nog niet gelezen, ik ga eens checken.


    Ik vergroot sowieso de personages wat uit, maar dat doet iedere schrijver normaal wel, juist zodat de lezers erin kunnen meegaan. Ze moeten natuurlijk ook wel geloofwaardig blijven, daarom steek ik er altijd bewust een stuk van mezelf in. Ik ben iemand die plots van stemming kan wisselen, of gewoon van gedacht. Dat kan heel wit-zwart zijn in mijn geval, en dat vinden mijn lezertjes ook terug in mijn verhalen.
    The Sadist Nation is niet echt een realistisch verhaal, omdat ik beslist heb het in een andere tijd te laten afspelen, waarin alles anders is. Mede daardoor vind ik het zelf een gok hoe het hoofdpersonage reageert op alle gebeurtenissen, maar ik laat m'n fantasie de vrije loop (:

    Als je al een stuk gelezen hebt, wat vond je ervan?