• Thriller # Onbekende personen # Romantiek



    Proloog

    'Dwing me niet je pijn te doen, Riona.’ Zijn stem klonk dreigend, maar desondanks ook liefhebbend waarschuwend. In het openbaar zou hij het nooit laten blijken, maar ze was zijn favoriete meisje die hij voor de rest van zijn leven aan zijn zijde wou hebben. En juist daarom probeerde hij haar nu te overtuigen haar benen voor hem te spreiden.
    ‘Laat me dan eerst bij mijn baby.’ Koppig staarde ze hem aan. Ze zou niet toegeven aan zijn verlangens als zij haar zin niet kreeg. Nog geen jaar geleden had ze Conner een meisje gebaard, maar sinds de dag van de geboorte had ze Bellona niet meer te zien gekregen. Conner weigerde zelfs haar wens om haar kind zelf te zogen.
    ‘Je weet hoe ik daarover denk.’ Zijn stem klonk plots erg kil, het volgende moment duwde hij haar benen uit elkaar. Gillend probeerde ze zich uit zijn greep te rukken, maar hij was veel te sterk voor haar. (...)




    Hoofdstuk 1
    Hoofdstuk 2



    De man moet worden getraind voor de oorlog
    en de vrouw voor de ontspanning van de strijder.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 15:56 ]

    DirtyGame schreef:
    (...)

    Vind je niet dat ik vandaag goed bezig ben met veel te schrijven? (A)
    Normaal heb ik een stuk of 10 deeltje op voorraad bij dit verhaal, maar m'n voorraad is op, en zodra ik een stukje heb, zet ik hem online ^^
    Misschien moet ik nu nog eens een stukje verder schrijven (:


    Ik denk dat je gewoon veel beter als mij kan schrijven :"D (zit op dit moment ook door voorraad heen maar komt bijna niet verder met schrijven --')


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    (...)

    Ik denk dat je gewoon veel beter als mij kan schrijven :"D (zit op dit moment ook door voorraad heen maar komt bijna niet verder met schrijven --')


    Ik denk er eigenlijk niet zoveel bij na en ik schrijf wanneer ik zin heb. Daarom neem ik een voorraadje, dan kan ik delen online plaatsen, zelfs wanneer m'n hoofd er niet echt naar staat (:
    Maar vandaag heb ik vrij veel zin om te schrijven ^^
    Stiekem gewoon omdat ik sinds een paar dagen een laptop en draadloos internet gekregen heb, en ik er niet meer af te slaan ben (cat)