• Net was ik met mijn vriend in de stad. Ik met mijn rolstoel en hij duwde me. Dus we stonden in de h&m en mensen stonden echt heel onbeleefd na ons te kijken. En dan vooral na mijn rolstoel. En toen moest hij me weer met rolstoel en al de bus in dragen. En niet dat iemand hielp ofso. ze gingen alleen maar ongeduldig doen omdat hij me niet meteen de bus in kreeg....

[ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 20:45 ]

dat vind ik echt erg, nu doen ze zo, tot dat ze zelf in die situatie terecht komen. Veel beterschap trouwens. <3

[ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 0:57 ]

Save me from myself.

Jonsu schreef:
    Mensen zijn associaal en kansloos. Het boeit ze niet hoe het met anderen zit en raken alleen maar geiriteerd als dingen niet snel of goed genoeg gaan. En hoe erg het ook is om te zeggen, mensen worden alleen maar associaler.

your eyes are like stars in the night.

Vida schreef:
    De mensheid wordt alleen maar asocialer.

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Tja, ik ga niet hypocriet lopen doen, ik help ook geen mensen bhalve als ze er expliciet om vragen. Ik kan me niet voorstellen dat jij dat deed voor je ongeluk. Je weet immers niet of die persoon dat wel wil. Als je dan iemand helpt wordt je neus afgesnauwd omdat 'ze niet hulpeloos zijn en het zelf wel kunnen'.

Frankly my dear, I don't give a damn.

PUKKELxDING schreef:
    (...)Vanwege die ene vriend van je?

Ja.

Bastet schreef:
    Wacht maar, ze worden erger.

echt?

Prongs schreef:
    Tja, ik ga niet hypocriet lopen doen, ik help ook geen mensen bhalve als ze er expliciet om vragen. Ik kan me niet voorstellen dat jij dat deed voor je ongeluk. Je weet immers niet of die persoon dat wel wil. Als je dan iemand helpt wordt je neus afgesnauwd omdat 'ze niet hulpeloos zijn en het zelf wel kunnen'.

Ik heb geen ongeluk gehad -_-.

Maar ik ben goed opgevoed en ik die dat wel altijd.

Ookal vroegen ze er niet om.

Hale schreef:
    (...)

Ik heb geen ongeluk gehad -_-.

Maar ik ben goed opgevoed en ik die dat wel altijd.

Ookal vroegen ze er niet om.
    of in elkaar geslagen dan. En tja dan ben jij een heilige zeker? Ik bemoei me gewoon niet met anderen c; niet op depositieve niet op de negatieve manier. En dan kan jij misschien zel zeggen dat ik slecht ben opgevoed, maar dat is gewoon mijn natuur. Zo zit ik in elkaar. Punt.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Prongs schreef:
    (...) of in elkaar geslagen dan. En tja dan ben jij een heilige zeker? Ik bemoei me gewoon niet met anderen c; niet op depositieve niet op de negatieve manier. En dan kan jij misschien zel zeggen dat ik slecht ben opgevoed, maar dat is gewoon mijn natuur. Zo zit ik in elkaar. Punt.

Neennee niet dat je slecht opgevoed bent ofso... maar ik doe dat wel altijd.

No offence.