• Net was ik met mijn vriend in de stad. Ik met mijn rolstoel en hij duwde me. Dus we stonden in de h&m en mensen stonden echt heel onbeleefd na ons te kijken. En dan vooral na mijn rolstoel. En toen moest hij me weer met rolstoel en al de bus in dragen. En niet dat iemand hielp ofso. ze gingen alleen maar ongeduldig doen omdat hij me niet meteen de bus in kreeg....

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 20:45 ]

    Dat zulke mensen bestaan, schande voor de mensheid.


    Here & Now

    Pemberley schreef:
    (...)

    had je moeten doen, had je écht moeten doen.
    veel beterschap trouwens (flower)

    Inderdaad, ocharm meisje toch.
    Ik had allang met mijn ene been opgestaan en ze allemaal met die rolstoel in elkaar gemept héhé. :3
    Heel veel beterschap!


    Where there is a sea there are pirates...

    Cavanaugh schreef:
    Mensen worden echt te arrogant en denken alleen maar aan zichzelf :/
    Veel beterschap!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Toen ik mijn been brak moest ik in het ziekenhuis in een rolstoel zitten en iedereen keek me aan alsof ik verlamd was.. Tegenwoordig hebben mensen gewoon geen respect !


    When you love someone and they break your haert don't give up on love have faith restart !

    Uneventful schreef:
    Damn, that sucks.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    o.O lijkt me sterk dat iedereen haast had. Het kan soms vervelend zijn. Maar voor jou in het nog irritanter o.O


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik ben ook arrogant enzo, maar dit is wel heel onmenselijk inderdaad. Beterschap!


    Gradually, then suddenly..

    Jezus die zijn lekker behulpzaam!

    Nee mensen hebben geen fatsoen meer en hebben geen respect meer voor anderen. (; That's how it is right now.
    Mag ik vragen waarom je in een rolstoel zit ;x


    To infinity and beyond •

    Jonsu schreef:
    Mensen zijn associaal en kansloos. Het boeit ze niet hoe het met anderen zit en raken alleen maar geiriteerd als dingen niet snel of goed genoeg gaan. En hoe erg het ook is om te zeggen, mensen worden alleen maar associaler.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nouja, laatst wilde ik ook een vrouw helpen die een rolstoel zat, en kreeg ik kribbig een antwoord terug dat ze het zelf wel kon en geen hulp nodig had. Dat mens vond ik pas asociaal, bied je hulp aan krijg je zo'n kut antwoord terug. Ja graag of niet hoor.

    Barbiedoll schreef:
    Nee mensen hebben geen fatsoen meer en hebben geen respect meer voor anderen. (; That's how it is right now.
    Mag ik vragen waarom je in een rolstoel zit ;x

    Ik ben in elkaar geslagen door een paar jaloerse bitches. Ik heb mijn been gebroken en heel erge pijn aan mijn rug.

    Hale schreef:
    (...)
    Ik ben in elkaar geslagen door een paar jaloerse bitches. Ik heb mijn been gebroken en heel erge pijn aan mijn rug.
    Vanwege die ene vriend van je?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Vanwege die ene vriend van je?

    Volgens mij wel, dat stond tenminste in haar topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wacht maar, ze worden erger.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.