• ik heb messchien een leuk idee, iemand begint met een stukje schrijven daar schrijft weer iemand anders verder aan en dan krijg je een story dat is toch wel leuk en messchien kan iedereen m dan in n story zetten met alle namen erbij
    wie begint met het eerste stuk???

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    het begon allemaal in de nacht van 15 december 2005.
    anna en ik zaten aan tafel een broodje te eten, en opeens hoorden we wat.
    we schrokken maar moesten daarnaa heel hard lachen...
    De hond kwam binnen rennen met een handdoek op zijn hoofd. Lachend haalden we de roze doek van het blaffende beest, maar onder de doek stond onze tweede shok te wachten...
    Een dooie mus! Dat was zeker een cadeautje van de hond voor ons. Lief, maar wel vreselijk vies. Maar toen ontdekte ik dat er iets vreemds was aan de vogel...
    deze mus, had geen snavel, dus anna en ik propte het laatste stuk brood in onze mond, en gingen naar buiten op de trampoline, toen anna haar salto maakt wou ik dat natuurlijk beter doen en maakte een salto maar toen . Viel ik op de grond. Anna kwam naar me toe rennen en de hond ook. Ik stond op en wilde weer door lopen toen ik iets aan me voet voelde. Ik keek naar me voeten en zag...
    Toen zag ik een eenhoorn, die heel raar naar ons keek en hij begon te praten.
    "Weetje, ik had altijd al een astronaut willen zijn."
    Anna en ik keken elkaar raar aan en begonnen toen mee te dansen met de dode mus..
    de mus, werd door onze vrolijkheid weer tot leven gewekt.
    die dag zullen ik en anna nooit vergeten.
    we gingen later die dag naar de stad en kochten...
    Een heel schattig tafelkleedje. Na een tijdje in de stad rondgezworven te hebben zagen we een zigeuner die vreemd liep. We liepen er naar toe...
    Het bleek dat die zigeuner stom dronken was. Hij kwam naar ons toe gerend. We schrokken en renden snel weg naar...
    Een klein marktje waar hele leuke spulletjes lagen. We keken hoe duur alles was. Een leuk armbandje was... het was maar een paar euro en Anna kocht het. we gingen naar huis. 'Anna mag ik het armbandje eens zien?'vroeg ik. 'tuurlijk mag dat Jade,'zegt Anna en ze gaf me de armband. ik bekeek de armband eens goed en zag dat er aan de binnenkant een briefje was geplakt. ik peuterde het plakband los, vouwde het briefje open en las:... .
    'Wat zou de wereld zijn zoder een armband?' Geinspireerd door dit zinnetje besloten we om het omstebeurt aan te trekken, zodat we alle twee konden profiteren van het armbandje. Maar dagen veranderden en het armbandje knelde tegen onze polsen, waardoor we dachten dat we dikker werden maar het bleek...
    de armband werd smaller, na een week hem om de beurt te hebben gedragen kreeg ik hem ineens niet meer af. ik ging naar Anna en zij werd erg boos omdat ik hem om had. ik deed mijn uiterste best om hem af te krijgen. We probeerde alles, maar niks lukte. Ineens ging de bel, de stom dronken zwerver stond voor de deur. Hij leek een stuk minder dronken dan een tijdje terug. Hij zei dat hij wist wat we moesten doen. daarvoor moest hij wel binnen komen want niemand mocht het zien. We moesten...
    Een of ander raar ritueel gaan doen. Met vier kaarsen, een kleed, Pindakaas en...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    hmmm, srry ik heb er geen inspiratie door gekregen, als ik weer eens wat weet zet ik het erbij