• Wat zou je vragen en aan wie zou je je vraag stellen?

    Ik zou aan Ralph Fiennes vragen of hij zijn Voldie-NYEAH! wilde schreeuwen. Jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Beatles schreef:
    Ik zou een lijstje met telefoonnrs. en adressen van de cast vragen. Dan zou ik ze eens kunnen opbellen en een afspraak met hen maken. Hahaha.


    Ja, indeed. Ik zou aan heel veel acteurs veel verschillende dingen willen vragen 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    vragen of ze de twilight-cast willen halen voor mexD

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:22 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    CrazyChicken schreef:
    Ralph Fiennes: "Waar heb je je neus gevonden?"


    -plat- (lol)

    gleecullen schreef:
    vragen of ze de twilight-cast willen halen voor mexD


    Lol :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    gleecullen schreef:
    vragen of ze de twilight-cast willen halen voor mexD


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Srsly, ik zou geen woord uit me mond kunnen persen en ongetwijfeld keihard gaan gillen. Maargoed, als ik weer een beetje bijgekomen ben vraag ik waarschijnlijk om een knuffel, foto en handtekening. (: Het liefst natuurlijk Rupert Grint of Tom Felton, maar ik zou het ook heel erg vet vinden om Evanna Lynch te ontmoeten. She's so awesome. (:

    Maaar als ik echt alles mocht vragen; hell yeah, echt. Ik zou vragen of ik Rupert z'n shirt mag hebben en zijn haar mag aanraken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou aan James Phelps vragen of hij bij mij kwam wonen met Oliver zodat we met z'n drie veel plezier kunnen hebben. (krul)