• Ja, ik ben aan het denken om een verhaal te starten, en ik heb ook al wat ideetjes, maar ik wil het graag samen met iemand doen.
    Regels (A):
    1. Tokio hotel of twilight (ja ja, het is geen 2009 meer maar oké)
    2. Een fatsoenlijke schrijfstijl
    3. Vaak genoeg online (minstens 3 à 4 keer per week)
    4. En je moet het willen ofc :'D

Wie meldt zich? :Y)

Rainbows on my staircase ~

Ik meld me :'D
    Voor mijn schrijfstijl moet je bij Left en The Last Delivery kijken. Bij Left alleen waar [NEW] achter staat. Ik ben 'm namelijk aan het herschrijven.
    Ik schrijf liever over Tokio Hotel, omdat ik niet over Twilight schrijf :'D.
    En ik ben elke dag online :x
    Klein minpuntje; ik ben langzaam.

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Vida schreef:
    Ik meld me :'D
    Voor mijn schrijfstijl moet je bij Left en The Last Delivery kijken. Bij Left alleen waar [NEW] achter staat. Ik ben 'm namelijk aan het herschrijven.
    Ik schrijf liever over Tokio Hotel, omdat ik niet over Twilight schrijf :'D.
    En ik ben elke dag online :x
    Klein minpuntje; ik ben langzaam.

Haha dat geeft niet, ik ook eigenlijk. En je schrijft heel mooi! Ik heb net even snel een hoofdstukje gelezen. Schrijf je ook in de ik-persoon of vind je dat niet fijn?

Ik zou wel willen :Y)
    Maar ik hou niet van Tokio hotel maar wel van Twilight :'D
    Voor mijn schrijfstijl moet je bij mijn story The death end kijken :3 En ik ben in de vakantie elke dag online . Ow ja maar ik ben wel dyslexies D:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

EMIN3M schreef:
    (...)
    Haha dat geeft niet, ik ook eigenlijk. En je schrijft heel mooi! Ik heb net even snel een hoofdstukje gelezen. Schrijf je ook in de ik-persoon of vind je dat niet fijn?

The Last Delivery is in de ik-persoon geschreven, dus ja *O*

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Aguamenti schreef:
    Ik zou wel willen :Y)
    Maar ik hou niet van Tokio hotel maar wel van Twilight :'D
    Voor mijn schrijfstijl moet je bij mijn story The death end kijken :3 En ik ben in de vakantie elke dag online . Ow ja maar ik ben wel dyslexies D:
    Voor dyslexie is er spellingcontrole, dus dat komt wel goed 8D
    weet je, ik plaats ff mn msn en dan voegen jullie me maar toe, want deze computer is facking langzaam en mijn telefoon, wel, niet :'D -michelleee@hotmail.nl (ja het streepje moet erbij)

EMIN3M schreef:
    (...)Voor dyslexie is er spellingcontrole, dus dat komt wel goed 8D
    weet je, ik plaats ff mn msn en dan voegen jullie me maar toe, want deze computer is facking langzaam en mijn telefoon, wel, niet :'D -michelleee@hotmail.nl (ja het streepje moet erbij)

Damm sms doet het bijna nooit bij mij D:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Aguamenti schreef:
    (...)
    Damm sms doet het bijna nooit bij mij D:
    Msn toch wel?

EMIN3M schreef:
    (...)Msn toch wel?

Oeps verkeerd het is avond en dan raak ik door de war.op msn doet het bijna nooit bij mij behalve hotmail. Maar ik ga morgen ochtend wel veder want ik ben nu echt moe ;'D

Aguamenti schreef:
    (...)
    Oeps verkeerd het is avond en dan raak ik door de war.op msn doet het bijna nooit bij mij behalve hotmail. Maar ik ga morgen ochtend wel veder want ik ben nu echt moe ;'D
    Haha oke dan PB'en we wel
    & welterusten!

EMIN3M schreef:
    (...)Voor dyslexie is er spellingcontrole, dus dat komt wel goed 8D

Ik zal je ook even toevoegen :'D

Sorry, ik hou erniet echt van om over die onderwerpen te schrijven...

Hier mag een slotje op hoor haha (:

> Slotje op aanvraag.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle