• De stelling van vandaag luidt:
    Men zou punten moeten geven op inzet en niet alleen op prestaties

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij sommige vakken is het overigens moeilijk te bepalen hoeveel moeite iemand ervoor doet . Je kunt wel uren een bladzijde lezen maar als je je best niet doet het te begrijpen is het logisch dat anderen na tien minuten meer weten dan jij in een uur


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Bij ons zijn er 5 van de 40 punten inzet in de les, of je meewerkt of niet, of je je best doet ofzo, dus ook mensen die bv. slecht in wiskunde zijn, kunnen die 5 punten behalen. Dus ja, ik vind dat het moet kunnen, maar niet overdreven veel.


    Olive

    Eens, stel je zet harstikke je best te doen, krijg je een onvoldoende, terwel je zo hard hebt geleerd, je best gedaan, keurig gedragen, blablabla, en dan krijg je nog is een dikke vette onvoldoende op je rapport! Waar slaat dat op?


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Eens, maar bij mij op school gebeurd dat al.


    -

    XxXSceneXxX schreef:
    Eens, stel je zet harstikke je best te doen, krijg je een onvoldoende, terwel je zo hard hebt geleerd, je best gedaan, keurig gedragen, blablabla, en dan krijg je nog is een dikke vette onvoldoende op je rapport! Waar slaat dat op?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Immagine schreef:
    Niet mee eens, ik zou niet willen dat een dokter die alleen goede inzet had een operatie bij mij doet


    Die vind ik wel goed (: ^^

    Maar op de school waar ik zit krijgen we aparte punten voor inzet en voor prestaties. Dus dat vind ik wel slim x


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Oneens. Natuurlijk, bij vakken waar je een beetje aanleg voor moet hebben, zoals gym en tekenen, vind ik dat ze dat best mogen doen. Maar bij leervakken beslist niet. Dus over het algemeen zeg ik oneens.
    Alleen bij groepswerken vind ik dat ze daar wel naar moeten kijken. Als iemand daar niets aan gedaan heeft, maar het groepswerk een 8 krijgt, dan verdient die geen 8. Maar dat gebeurd over het algemeen al.


    To live would be an awfully big adventure

    Bij dingen zoals tekenen, gym, muziek etc. vind ik van wel. Want ik bijvoorbeeld, ik ben zeer onhandig en bij techniek haalde ik dus nooit hoge punten, simpelweg omdat ik onhandig ben, hoe goed ik ook mijn best deed, het lukte me niet.

    En vakken zoals gym (daar krijgen wij inzetcijfers), sommige mensen zijn nou eenmaal wat minder goed in sport. Het is toch lullig dat je laag scoort simpelweg omdat het niet in je zit?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Helemaal mee eens en helemaal oneens


    "When you are in hell, only the devil can help you out." ~ John Kramer

    Eens.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat word op onze school bij al heel wat vakken gedaan, muziek, drama tekenen, gym, projecten. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oneens. Dan kan iedereen het vwo wel halen en krijg je erg rare situaties.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oneens, dan moet ik opeens veel beter op gaan letten :Y)

    LetMeBe schreef:
    Oneens. Dan kan iedereen het vwo wel halen en krijg je erg rare situaties.


    Dat ook ja.

    Eens, maar dan bedoel ik wel niet dat je steeds je hand moet gaan opsteken enzo. Dus eigenlijk ook weer oneens. Het zou voor een klein percentage moeten meetellen.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein