• Aangezien ik op het moment word doodgegooit door mensen op q die homo lesbisch of bi zijn, wil ik voorstellen om er een groot topic over te maken.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dit is zogenaamd een officieel topic voor holebi, maa iedereen gaat off-topic hier? :')


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik ben niet lesbi, of bi, maar ik sta overal voor open (:


    Rainbows on my staircase ~

    Ik heb niet zozeer iets tegen homo's en lesbiënnes, maar ik moet toegeven dat ik het toch wel een beetje een vreemd gezicht zie als ik twee mannen hand in hand zie lopen of twee vrouwen zie zoenen..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MrsChartered schreef:
    Dit is zogenaamd een officieel topic voor holebi, maa iedereen gaat off-topic hier? :')

    Degene die begon was de topic starter. >~<


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Ben ik de enige die hier geen ene fuck van snapt?

    Ach, volgens mij zijn we allemaal bi,omdat je op de persoon verliefd word en niet op het geslachtsdeel. Helaas word ons geleerd dat het "fout" is om homo of bi te zijn(neem bv Disney,groot nieuws omdat ze een zwarte prinses hebben maar ze zijn allemaal hetero).
    Helaas zijn vele het niet met me eens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eigenlijk zijn mensen pas bi als ze op beide geslachten vallen. Ik heb niks tegen holebi's, iedereen is gelijk. :Y)

    Maar ik vind het vervelend dat sommigen gewoon doen alsof ze bi zijn.. Voor aandacht.. :/ Jongens doen dit niet maar er zijn wel een aantal meisjes die dat doen..

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 21:20 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    MrsLovett schreef:
    Ach, volgens mij zijn we allemaal bi,omdat je op de persoon verliefd word en niet op het geslachtsdeel. Helaas word ons geleerd dat het "fout" is om homo of bi te zijn(neem bv Disney,groot nieuws omdat ze een zwarte prinses hebben maar ze zijn allemaal hetero).
    Helaas zijn vele het niet met me eens.

    Volgens mij zijn we niet allemaal bi, het is niet aangeleerd. Het is zo biologisch bij mens en dier aangeboren. Zodat men kan voortplanten. (krul)


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    (...)
    Volgens mij zijn we niet allemaal bi, het is niet aangeleerd. Het is zo biologisch bij mens en dier aangeboren. Zodat men kan voortplanten. (krul)

    Voortplanting heeft niks met liefde te maken,bi zijn wel. Anders zou homo en bi niet eens bestaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    Ach, volgens mij zijn we allemaal bi,omdat je op de persoon verliefd word en niet op het geslachtsdeel. Helaas word ons geleerd dat het "fout" is om homo of bi te zijn(neem bv Disney,groot nieuws omdat ze een zwarte prinses hebben maar ze zijn allemaal hetero).
    Helaas zijn vele het niet met me eens.

    Amerika is gewoon preuts. Wist je dat er was een petitie tegen Bert en Ernie, omdat ze twee mannen zijn en ze delen een huis? En ze slapen in dezelfde kamer zelfs .... Zielig, is het niet?
    En in sommige staten is er een boek op de verboden lijst (met boeken als 'Mein Kampf', een kanibalistisch kookboek, en boeken over het maken van bommen) over twee mannelijke pinguïns die een ei verzorgen. Stom. Gewoon stom.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    AngelFox schreef:
    Eigenlijk zijn mensen pas bi als ze op beide geslachten vallen. Ik heb niks tegen holebi's, iedereen is gelijk. :Y)

    Maar ik vind het vervelend dat sommigen gewoon doen alsof ze bi zijn.. Voor aandacht.. :/ Jongens doen dit niet maar er zijn wel een aantal meisjes die dat doen..

    Daar heb ik ook haat aan, dan zijn er van die meisjes die zeggen dat ze bi zijn maar of geen nee durven te zeggen of gewoon aandacht willen hebben en willen horen dat ze speciaal zijn.

    jongens zullen dat denk ik minder snel doen ja.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ikzelf ben bi,maar val gemakkelijker op meisjes dan jongens ^-^
    mijn coming-out verhaal bij m'n ouders was redelijk awkward,en ik ben ook een paar vrienden verloren,maar alles is nu makkelijker :)

    Glasgow schreef:
    (...)
    Amerika is gewoon preuts. Wist je dat er was een petitie tegen Bert en Ernie, omdat ze twee mannen zijn en ze delen een huis? En ze slapen in dezelfde kamer zelfs .... Zielig, is het niet?
    En in sommige staten is er een boek op de verboden lijst (met boeken als 'Mein Kampf', een kanibalistisch kookboek, en boeken over het maken van bommen) over twee mannelijke pinguïns die een ei verzorgen. Stom. Gewoon stom.


    Dat is inderdaad wel heel stom ;o.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Hey, oud topic is oud. (cat)I'm still bi and closeted towards my parents.
    The closet is very nice.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    whoa oud topic :'D
    t kan me eigenlijk niet zoveel schelen wat ik ben. ik weet dat ik verliefd kan worden op een meisje maar ik denk er liever niet teveel over na


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.