• Aangezien ik op het moment word doodgegooit door mensen op q die homo lesbisch of bi zijn, wil ik voorstellen om er een groot topic over te maken.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ben bi.

    En even eerlijk het boeit me geen ene reet wat mensen daar van vinden.

    Hale schreef:
    Ik ben bi.

    En even eerlijk het boeit me geen ene reet wat mensen daar van vinden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    Ik ben bi.

    En even eerlijk het boeit me geen ene reet wat mensen daar van vinden.

    Inderdaad.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb niks tegen mensen die op mensen van hetzelfde geslacht vallen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het een raar topic, nu al ;/


    To infinity and beyond •

    Wtf.


    Tinka & Ghunter.

    Maar ik heb wel respect voor alle mensen. Zelfs als ze homo/lesbisch/bi zijn.


    Tinka & Ghunter.

    Waarom zou iemand, die homo, lesbisch of Bi is, anders behandelen dan iemand die hetro is? Mensen zijn mensen. punt.


    To infinity and beyond •

    Barbiedoll schreef:
    Waarom zou iemand, die homo, lesbisch of Bi is, anders behandelen dan iemand die hetro is? Mensen zijn mensen. punt.

    Precies. En dat maakt ons niet schattiger dan hetero mensen, of sterker. Of, hell, we verdienen ook niet meer respect. We zijn net als ieder ander. En we moeten behandeld worden als dat.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 17:13 ]


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Oke waar doet Beleza opeens zo raar, dat ze iets over hongersnood zegt ofzo, terwijl 1 person gewoon iets vroeg over de titel van is dit dat en dat?
    Weird....;S

    btw heb ik wel respect voor mensen die gewoon hun zelf durven te zijn en zich niet vormen aan de regels!
    DUs aan iedereen die homo lesbie bi of wat dan ook is, respect!!!!

    Goed, ik moet er zelf niet aan dénken om met iemand van hetzelfde geslacht te gaan, maar ja. :'D
    Iedereen zijn eigen ding. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hale schreef:
    Ik ben bi.

    En even eerlijk het boeit me geen ene reet wat mensen daar van vinden.

    Het zou niet eens verschil moeten maken, op welk geslacht je valt.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 17:27 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Het zou niet eens verschil moeten maken, op welk geslacht je valt.

    It shouldn't, but it does sometimes

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 17:28 ]


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Glasgow schreef:
    (...)
    It shouldn't, but it does sometimes

    Helaas wel.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.