• Lame titel is lame.

    Anyways, vannochtend om 6 uur, schrok ik wakker, want ik hoorde ineens iets of iemand vallen. Ik kijk recht uit op het gordijn vanuit mijn bed, en achter het gordijn bewoog iets, ik dacht een vogel ofzo. Toen zag ik een schoen, en begreep ik dus dat het geen vogel was. Ik ben naar mijn vader gerend die nog sliep .__. en die heb ik meegesleurt. Alleen was de dief toen al weer door mijn raam geklommen. Ik heb namelijk een heel groot raam, en die stond helemaal open, want ik had het heet. En je kan heel gemakkelijk op ons dak komen, want het is heel laag en er staan 2 containers waar je ook nog op kan klimmen.
    Nouja in ieder geval waren mijn vader en ik wel geschrokken, en heb ik vannacht bij mn vader geslapen, echt ik schrok me kapot! D: En naar de politie heeft geen zin, ik heb helemaal niks gezien behalve een schoen, en een.. voetafdruk in een fifty six tas. Wat dus niet gaat helpen.

    Nouja dit moest ik even kwijt, sinds ik er heel erg van geschrokken was.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Gadver dat is echt eng.
    Ik had echt heel de buurt wakker geschreeuwd denk ik. ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    1408 schreef:
    Omg ik had die kerel neer geslagen :W
    nee hoor, ik begrijp dat je geschrokken bent D:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dit is de reden dat ik een houten honkbalknuppel heb.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Dat is echt zó creepy..
    Misschien kan de politie toch iets doen als in vinger afdrukken vinden ofzo?


    Bad decisions make good stories.

    Elies94 schreef:
    Dit is de reden dat ik een houten honkbalknuppel heb.

    Mijn moeder heeft een zweep van de tijd dat ik op paardrijden op de kamer staan haha. Geloof me, met zo'n ding kun je heel hard slaan.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dat is echt eng 0_0

    Ik heb dat ook ooit een keer meegemaakt, en ik weet dat het super eng is :S
    Ik schreeuwde het hele huis wakker, de man ging er meteen vandoor, gelukkig heeft hij ook niks meegenomen, pff sommige mensen zijn gewoon laag.
    Wij zijn toen wel naar de politie gegaan, en gelukkig is hij wel gepakt, en hij had blijkbaar bij onze oude buren toen wel gestolen, gelukkig ariveerde net op tijd de politie.


    What is youre favo scary movie?