• Oké en vertel me nu eens wat er zo geweldig aan deze gozers is? Ik weet niet eens wie wie is dus dag kunnen jullie me ook vast wel vertellen ;3. En welke nummers hebben ze? Whieeeeh, lot of questions dus.




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    To infinity and beyond •

    Van links naar rechts:
    Zayn Malik, Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson & Niall Horan.
    Ze zijn derde geworden met de Engelse X-Factor en zijn nu bezig aan hun album en eerste single. Ze hebben tot nu toe nog geen eigen liedjes, alleen covers! Als je meer wilt weten, dump maar in mijn gastenboek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ze zijn knap en kunnen goed zingen.
    van links naar rechts: weet ik niet, harry styles, liam, en de rest van de namen weet ik niet meer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    BTW 14 augustus kommmt hoogst waarschijnlijk de video van hun eerste single uit.. dus de single zit er ook aan te komen AUGUSTUS!
    http://onedirectionholland.blogspot.com/2011/07/rumor-single-next-month-and-music-video.html
    En ze zijn gewooon geweldig!


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    BTW 14 augustus kommmt hoogst waarschijnlijk de video van hun eerste single uit.. dus de single zit er ook aan te komen AUGUSTUS!
    http://onedirectionholland.blogspot.com/2011/07/rumor-single-next-month-and-music-video.html
    En ze zijn gewooon geweldig!

    Yes dat klopt.

    HAHA zoveelste topic alweer :3
    You go, guys <3


    JDN.

    Liam Payne is eigenlijk best wel een hottie :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ze zijn gewoon hot


    All I have in life, is my imagniation.

    Defensive schreef:
    Liam Payne is eigenlijk best wel een hottie :3


    En Harry Styles is schattig. :3


    Opgeven is geen optie.

    Zayn-Harry-Liam-Louis-Niall
    And they're simply awesome.


    Hope goes lost but never dies.

    Birthday schreef:
    (...)

    En Harry Styles is schattig. :3


    En Niall is gewoon supeeeeeeeeer cutee <3


    What's so bad about being different?

    Wat er geweldig aan is, weet ik ook niet echt.x; Ik ben niet zo van die boy-groepjes.:'D
    Ik weet hun namen wel, maar die zijn al eerder v.l.n.r. opgesomd. Verder vind ik Louis Tomlinson écht een hottie. :3


    everything, in time

    Don't touch Zayn (finger)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Delizioso schreef:
    Don't touch Zayn (finger)


    We accept the love we think we deserve.

    Naja, ze zijn gewoon knap en kunnen súper mooi zingen zonder dat het bewerkt wordt. Ik vind het nog steeds raar waarom ze niet hebben gewonnen, maar ze zijn wel 3e geworden inderdaad. Het mooiste liedje dat ze hebben gecoverd vind ik You are so beautiful. <3


    We accept the love we think we deserve.

    Twin schreef:
    (...)
    Quote dan niet, Zayn is mine (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Delizioso schreef:
    (...)Quote dan niet, Zayn is mine (joehoe)

    UHMPFF? Excuse me? Lol, in your dreams. :Y) Het is stiekem best grappig. Ik dacht dat iedereen Zayn haatte.


    We accept the love we think we deserve.